کد خبر : 2008100 | 21 اسفند 1402 ساعت 02:58 | 18.1K بازدید | 12 دیدگاه

برخی فکر می‌کنند ما در تعطیلات هستیم؛

کولیبالی: رونالدو تاریخ لیگ عربستان را تغییر داد

کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی الهلال، می‌گوید مصدومیت نیمار دردسر‌های زیادی را برای این تیم ایجاد کرده است.

کولیبالی: رونالدو تاریخ لیگ عربستان را تغییر داد

به گزارش ورزش سه، کالیدو کولیبالی در اظهاراتی به روزنامه آ.اس اسپانیا گفت: در الهلال دوباره در داخل و خارج از زمین احساس خوشحالی پیدا کردم. در چلسی همه چیز آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت و من به طور مداوم بازی نمی‌کردم.

وی افزود: زمانی که پیشنهاد الهلال رسید، مطمئن بودم که پذیرش آن تصمیم مناسبی است. در نهایت این اتفاق افتاد ک من اینجا خوشحالم. برخی هنوز ارزش لیگ عربستان را دست کم می‌گیرند، زیرا آن را به خوبی نمی‌شناسند.

کولیبالی در ادامه گفت: با این قراردادها و تحولات قابل توجه، لیگ هر فصل سخت‌تر می‌شود و من خوشحالم که اینجا هستم. کسانی هستند که فکر می‌کنند ما اینجا هستیم انگار در تعطیلات هستیم اما به محض تماشای لیگ متوجه حقیقت می‌شوند. در حال حاضر تعداد بردهای متوالی ما در الهلال به 27 رسیده است.

1891188

کولیبالی سپس با اشاره به حضور کریستیانو رونالدو در عربستان گفت: نباید فراموش کنیم که رونالدو اولین کسی بود که به پروژه عربستان اعتقاد داشت و تصمیم او برای آمدن به اینجا کل تاریخ لیگ عربستان را تغییر داد. بدون شک این اقدام او جای تشکر دارد.

ستاره سنگالی در مورد رویارویی با رونالدو گفت: ما در مسابقات زیادی با هم ملاقات کردیم و آخرین بار همه چیز من خوب پیش رفت، اما همه باید بدانند که او هر لحظه ممکن است به شما آسیب برساند.

کولیبالی درباره هم‌تیمی خود، نیمار نیز صحبت کرد و افزود: او کاملاً فوق العاده است. من همیشه او را جادوگر خطاب می‌کنم. وقتی او را در حال دریبل زدن با توپ می‌بینید، از خود می‌پرسید آیا او فوق العاده است یا شما تا این حد بد هستید؟

او تاکید کرد: همه فکر می کنند نیمار فقط فردی خوش‌گذران است، اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که با فردی بسیار با دقت، مودب و حرفه‌ای آشنا شدم اما مصدومیت او باعث دردسرهای زیادی شد.

دیدگاه‌ها