کد خبر : 2008101 | 21 اسفند 1402 ساعت 00:34 | 7.1K بازدید | 3 دیدگاه

تقدیم برد یاران انصاری‌فرد به تیم حاج‌صفی

آریس با بازی یک نیمه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل پائوک به برتری رسید.

تقدیم برد یاران انصاری‌فرد به تیم حاج‌صفی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم و دور نخست از رقابت‌های مرحله پلی‌آف سوپر لیگ یونان که بین 6 تیم  بالانشین جدول در دور مقدماتی برگزار می‌شود، تیم فوتبال آریس در حالی که کریم انصاری‌فرد را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 22:30 یکشنبه شب در تومبا استادیوم مقابل پائوک قرار گرفت.

آریس در نیمه اول با گل دقیقه 31 لورن مورن به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد که در شروع نیمه دوم، کریم انصاری‌فرد به جای گلزن تیمش وارد زمین شد تا فرصت حضور برابر پائوک را به دست بیاورد.

در نیمه دوم پائوک نتوانست گل خورده را جبران کند و به برتری و صدرنشینی در سوپر لیگ یونان برسد تا یاران انصاری‌فرد به پیروزی یک بر صفر خارج از خانه و ارزشمند برسند، 46 امتیازی شوند و در جایگاه پنجم جدول این رقابت‌ها بمانند.

کریم انصاری‌فرد که پس از پیوستن به آریس در نقل و انتقالات زمستانی در چهار دیدار برای این تیم به میدان رفته و موفق به گلزنی و یک پاس گل شده بود، امشب در نیمه دوم مقابل پائوک یک کارت زرد دریافت کرد.

یاران انصاری‌فرد با کسب این پیروزی ارزشمند کاری کردند تا یاران حاج‌صفی در تیم آ ا ک آتن با 62 امتیاز صدرنشین جدول سوپر لیگ یونان بمانند و پائوک هم با 60 امتیاز در رتبه دوم قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها