کد خبر : 2008112 | 21 اسفند 1402 ساعت 04:30 | 7.3K بازدید | 5 دیدگاه

این صحبت‌ها دور از انسانیت است

انتقاد تند سرمربی سابق سایپا: مشکل چیز دیگریست

مهدی حسینی نسب سرمربی سابق سایپا از اظهارات امروز بهنام ابوالقاسم پور رنجیده است.

انتقاد تند سرمربی سابق سایپا: مشکل چیز دیگریست

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق سایپا در گفتگو با ورزش سه می‌گوید: واقعا صحبت‌هایی که امروز مطرح کردند و شرایط فعلی تیم را به بنده نسبت دادند دور از انصاف و جوانمردی بود. من تا روز آخر متعهدانه کار کردم. شرایط تیم هم به نظر خودم خوب بود و ما همچنان در کورس قهرمانی بودیم. اما قبل از بازی نفت مسجد سلیمان من را اخراج کردند در حالی که اگر آن مسابقه را می‌بردیم فاصله ما با صدر جدول به سه امتیاز کاهش پیدا می‌کرد‌. البته باشگاه در این باره تصمیمش را گرفته بود و به عنوان کارفرما ایرادی در این مسئله نمی‌بینم. اما به زبان آمدن این حرف‌ها و انداختن تقصیر گردن من واقعا دور از انسانیت است.

حسینی نسب ادامه می‌دهد: ما سال گذشته تیم مسنی داشتیم اما امسال سعی کردیم تیم را جوان کنیم و بازیکنانی را به جمع نارنجی پوشان اضافه کردیم که آینده باشگاه باشند که ظاهراً این مسئله مدنظر کادر فنی فعلی نیست. البته بنده با این جور صحبت‌ها و حرف‌ها ناآشنا نیستم اما انتظارم از آدم‌هایی که کنارشان بوده‌ام و با هم کار کردیم بیش از این حرف‌هاست. من همیشه احترام مجتبی سرآسیایی را نگه داشتم. او همبازی من بوده و درست است که در مربیگری از من جوان‌تر است اما به هر حال ما گذشته‌ای با هم داشتیم و من از پیروزی‌های او خوشحال می‌شوم. حالا نمی‌دانم این چیزی که گفته شد منظور مجتبی هم بوده یا نه.

حسین نسب ادامه داد: باشگاه سایپا با من قطع همکاری کرد و من هم برای دریافت حق و حقوقم اقدام کردم چون فکر می‌کردم برای کارم کم نگذاشته‌ام و کاری که از دستم بر می‌آمد را انجام دادم. ما امسال مشکلات زیادی هم داشتیم که نمیخواهم درباره آنها صحبت کنم چون باید امانتدار باشگاه هم باشم اما حالا با گذشت زمان و با برداشتن من و انتخاب مربی جدید هم می‌بینید که در سایپا اتفاق خاصی نیفتاده که تازه قبل از من هم اسم‌های دیگری در باشگاه بودند که جزو مربیان خوب ایران هستند. پس به نظر من مشکل حسینی نسب و ایکس و ایگرگ نیست بلکه چیز دیگری در باشگاه سایپاست.

دیدگاه‌ها