کد خبر : 2008118 | 21 اسفند 1402 ساعت 01:20 | 12.2K بازدید | 14 دیدگاه

فیورنتینا ۲-۲ رم: تیم ده‌روسی باخت نمی‌دهد

رم در دیداری خارج از خانه مقابل فیورنتینا به تساوی ۲-۲ رسید.

فیورنتینا ۲-۲ رم: تیم ده‌روسی باخت نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دنیله ده‌روسی که در هفته‌های اخیر نتایج درخشانی به‌دست آورده بودند امشب مقابل فیورنتینا صف‌آرایی کردند. آنها که در نیمه اول با یک گل عقب افتاده بودند در ۴۵ دقیقه دوم بازی را به تساوی رساندند اما گل دوم را دریافت کردند. در حالی‌که همه منتظر باخت رم بودند اما آنها در ثانیه‌های پایانی توانستند از شکست بگریزند.

بازی با برتری مهمان آغاز شد. در دقیقه ۴ شوت روملو لوکاکو از سمت راست محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان روبرو شد.

بازیکنان رم برتری‌شان را حفظ کردند و چند موقعیت نصفه و نیمه هم خلق کردند اما در دقیقه ۱۸ این فیورنتینا بود که به گل رسید. جایی که ضربه سر لوکا رانیری روی سانتر گونزالس به تور دروازه اسویلار چسبید.

2000187

پس از گل فیورنتینا حملاتش را ادامه داد. در دقیقه ۲۴ شوت بلوتی در محوطه جریمه را اسویلار به راحتی گرفت.

در ادامه هر دو تیم که رویکردی هجومی داشتند نتوانستند موقعیتی خلق کنند تا اینکه در دقیقه ۴۰ سانتر لوپز در محوطه جریمه به بلوتی رسید و او با ضربه سر می‌توانست دروازه را برای بار دوم باز کند اما ضربه‌اش را اسویلار به زیبایی مهار کرد.

درنهایت در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و رم با شکست به رختکن رفت.

در دقیقه ۵۰ شوت برایان کریستانته دروازه فیورنتینا را تهدید کرد اما دروازه‌بان حریف مانع گل شدن توپ شد.

هشت دقیقه بعد رم موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. جایی که ضربه سر حسام عوار از خط دروازه گذشت و گل اول رم به ثمر رسید.

2000186

پس از گل رم بازی گره خورد و دو تیم در خلق موقعیت ناکام ماندند تا اینکه در دقیقه ۶۹ ضربه سر بلوتی، در مقابل دروازه به ماندراگورا رسید و او دروازه اسویلار را برای بار دوم باز کرد.

2000185

در ادامه فیورنتینا باز هم حملاتش را ادامه داد. در دقیقه ۷۸ پس از خطای پاردس بر روی بلوتی داور نقطه پنالتی را نشان داد. کریستیانو بیراگی پشت توپ ایستاد اما ضربه او به گوشه پایین سمت چپ را اسویلار مهار کرد.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی بازی فیورنتینا به خوبی از ۳ امتیازش دفاع کرد و به رم اجازه نداد به دروازه‌اش نزدیک شود. در ثانیه‌های پایانی و در حالی‌که همه منتظر سوت پایان بازی بودند، شوت دیگو یورنته از مرکز محوطه جریمه وارد دروازه فیورنتینا شد و رم از باخت فرار کرد.

2000184

با این تساوی رم با ۴۸ امتیاز، جای آتالانتای ۴۷ امتیازی را در رده پنجم گرفت. آنها حالا در فاصله ۳ امتیازی بولونیا در رتبه چهارم قرار گرفته‌اند‌.

دیدگاه‌ها