کد خبر : 2008126 | 21 اسفند 1402 ساعت 07:57 | 37K بازدید | 8 دیدگاه

تغییرات جزئی حسین عموته در تیم ملی اردن

پاکستان آخرین شانس پدیده جام ملت‌های آسیا

لیست تیم ملی اردن برای دیدار برابر پاکستان اعلام شد.

پاکستان آخرین شانس پدیده جام ملت‌های آسیا

به گزارش ورزش سه، حسین عموته سرمربی مراکشی تیم ملی اردن پس از اینکه دوباره به جمع اردنی‌ها بازگشت، لیست بازیکنان مدنظرش را برای حضور در اردوی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اعلام کرد.

اردنی‌ها پس از درخششی که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ داشتند، امیدوار شدند تا با عموته بتوانند برای حضور در جام جهانی تلاش کنند و حالا در ادامه دیدارهای گروه خود باید دو بازی با پاکستان انجام دهند.

این تیم در سال ۲۰۱۴ این شانس را داشت تا جام جهانی برزیل برسد اما در پلی آف بین قاره‌ای با اروگوئه رودررو شد و شکست در آن دیدار سبب شد تا اردنی‌ها نزدیک‌ترین شانس خود برای حضور در جام جهانی را از دست بدهند.

1989937

حال حسین عموته برای انجام دیدارهای مقدماتی جام جهانی با تغییراتی جزئی لیست خود را اعلام کرده که حمزه الدردور بازیکن باتجربه اردنی‌ها که در جام ملت‌های آسیا با حسین عموته درگیر شد، خط خورده و دیگر تغییر در دروازه این تیم صورت گرفت که عبدالله الذوبی به عنوان دروازه‌بان دوم و نیمکت نشین یزید ابو‌لیلا دعوت شده است.

لیست تیم ملی اردن به شرح زیر است:
یزید ابولیلا (الجبلین عربستان)، عبدالله الذوبی (الحسین)، عبدالله الفاخوری (الوحدات)
در دفاع: عبدالله نصیب (الحسین)، یزان العرب (معثر قطر)، براء مرعی (الفیصلی)، سعد الروسان (الحسین)، احسان حداد (الفیصلی)، فراس شالبیا (الوحدات)، محمد ابوحشیش (میثاق لبنان)، سالم الاجالین (الفیصلی)
هافبک‌ها: محمود شوکت (الوحدات)، نزار الرشدان (الامارات)، ابراهیم سعده (الخور قطر)، نور الروابده (سلنگور مالزی)، رجایی عید (الحسین)، یوسف ابوجلبوش (الفیصلی)، صالح راتب (الوحدات)، محمود مردی (الحسین)، محمد ابورزق (الوحدات)، علی علوان (الشمال قطر)، انس الاوادات (الوحدات)
مهاجمان: موسی التعماری (مون‌پلیه فرانسه) و یزان النعمت (الاهلی قطر)

اردن در مقدماتی جام جهانی با قبول یک شکست مقابل عربستان و تساوی برابر تاجیکستان در رده سوم گروه G قرار دارد. اکنون این تیم تنها یک امتیاز در مقدماتی دارد و دو دیداری که برابر پاکستان برگزار خواهد کرد، برای فوتبال اردن بسیار تعیین کننده خواهد بود.

دیدگاه‌ها