کد خبر : 2008136 | 21 اسفند 1402 ساعت 09:21 | 33.9K بازدید | 10 دیدگاه

خرید 21 ساله نویدکیا گل کاشت

هافبک جدید مس رفسنجان در سومین بازی برای این تیم موثر کار کرد و پاس گل ارزشمندی داد.

خرید 21 ساله نویدکیا گل کاشت

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی توانست به روند خوب خود در دور برگشت لیگ برتر با حضور محرم نویدکیا ادامه بدهد و از دوران بحرانی نیم‌فصل اول فاصله بگیرد که در مسابقه اخیرش برابر تراکتور به روند شکست ناپذیری ادامه داد و بازیکن 21 ساله و جدید نارنجی‌پوشان با پاس گل خود، این جوان یک امتیاز را برای این تیم به‌دست آورد.

عرفان شهریاری که در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته راهی گل‌گهر سیرجان شد و دو نیم‌فصل را در این تیم سپری کرد، چندی پیش با نظر محرم نویدکیا به مس رفسنجان اضافه شد و در سه مسابقه اخیرشان حضور تعویضی و موثری داشته است.

2000210

این بازیکن 21 ساله که تجربه حضور در رده ملی امید را هم دارد، در مسابقه با تراکتور با فرار سریع از سمت چپ زمین خطرناک ظاهر شد و نفوذ او در نهایت حمله جدی برای مس رفسنجان به وجود آورد تا روی پاس این بازیکن، محمد اکبری‌نسب گل تساوی را وارد دروازه حسین پورحمیدی کند.

نویدکیا که جوانان را در دقایق پایانی دیدار مقابل تراکتور به زمین فرستاد، با استفاده از عرفان شهریاری و پاس گل این بازیکن برای اکبری‌نسب، توانست یک امتیاز را در جدال سخت با تراکتور بگیرد و بدون شکست بماند.

2000211

دیدگاه‌ها