کد خبر : 2008139 | 21 اسفند 1402 ساعت 09:56 | 13.2K بازدید | 8 دیدگاه

آغوش حامد لک برای زننده گل به تراکتور (عکس)

دروازه‌بان مس رفسنجان اقدام جالبی برای تقدیر از مهاجم جوان تیمش انجام داد.

آغوش حامد لک برای زننده گل به تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک پس از درخشش در سه مسابقه متوالی دور برگشت لیگ برتر و یک بازی حساس جام حذفی مقابل استقلال تهران که توانست در هر چهار مسابقه پیاپی کلین‌شیت کند و عملکرد درخشانی بر جای بگذارد، در دیدار اخیرشان برابر تراکتور با بدشانسی مواجه شد و با وجود اینکه نمایش موثری داشت، یک گل با ضربه غیرقابل مهار ریکاردو آلوز دریافت کرد.

شماره 81 مس رفسنجان که سال گذشته نمایش موثری در این تیم داشت و با حضور محرم نویدکیا و رحمان احمدی نیز توانسته عملکرد متفاوتی بر جای بگذارد و درخشان‌تر از قبل کار کند، در دیدار با تراکتور نیز سعی کرد آمار کلین‌شیت‌های پیاپی خود را به عدد 5 برساند که شانس با او یار نبود.

حامد لک که در دیدار هفته قبل مقابل استقلال یک پنالتی گرفت و سیوهای تماشایی داشت، در جدال با تراکتور و تیمی که قهرمانی جام حذفی با آن را تجربه کرده نیز به دنبال همین روند بود ولی یک ضربه از ریکاردو آلوز این اجازه را به او نداد؛ هرچند محمد اکبری‌نسب در دقایق پایانی پاسخ گل تراکتور را داد و گل تساوی را برای مس رفسنجان زد تا در دور برگشت بدون شکست بمانند.

محمد اکبری‌نسب که جزء بازیکنان بومی مس رفسنجان به حساب می‌آید، در دقایق پایانی دیدار مقابل تراکتور پاس عرفان شهریاری را تبدیل به گل کرد و پس از سوت پایان مسابقه نیز در آغوش حامد لک قرار گرفت.

حامد لک که جزء مهره‌های با تجربه مس رفسنجان به حساب می‌آید، در اقدامی جالب و برای روحیه دادن به مهاجم جوان تیمش او را در آغوش گرفت و حالا هم در پیامی برای او نوشته: «پسر خوش قلب و با استعداد برو جلو که داری خوب و حرفه‌ای کار می‌کنی. نوش جونت.» تا به این شکل برای او ایجاد انگیزه کند.

2000214

دیدگاه‌ها