کد خبر : 2008141 | 21 اسفند 1402 ساعت 10:02 | 16.9K بازدید | 10 دیدگاه

خودنمایی گلزن جوان برای قلعه‌نویی

مهاجم سرعتی آلومینیوم هر سه گل اخیر تیمش را در دو بازی گذشته به ثمر رسانده است.

خودنمایی گلزن جوان برای قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک با وجود اینکه نمایش پرتلاشی در مسابقه اخیرش مقابل شمس‌آذر قزوین ارائه داد و حملات خطرناکی در نیمه دوم به وجود آورد، اما در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب شد که تک گل ایرالکو را مهدی لیموچی به ثمر رساند.

مهدی لیموچی که فصل درخشانی در آلومینیوم اراک سپری می‌کند و در دور رفت لیگ برتر دو گل به ثمر رساند، دو پاس گل داد و یک اخراجی از تیم‌های مقابل گرفت، در بازی هفته هفدهم مقابل استقلال خوزستان هم دو گل تماشایی زد و این روند را برابر شمس‌آذر قزوین هم ادامه داد.

این مهاجم تند و تیز 24 ساله پس از دبل مقابل استقلال خوزستان، در دیدار با شمس‌آذر قزوین هم انگیزه زیادی داشت تا مثل بازی رفت که دو گل زد، دوباره بدرخشد که اتفاقا توانست مثمر ثمر کار کند.

2000216

مهدی لیموچی پس از اینکه در یک صحنه مشکوک روی او خطای پنالتی اعلام نشد و فرارهای خطرناکی از جناحین به سمت دروازه شمس‌آذر داشت، در لحظه آخر موفق شد پنالتی به دست آمده توسط رضا جبیره را تبدیل به گل کند و در این فصل 5 گله شود.

این بازیکن که قبل از شروع فصل و در نقل و انتقالات زمستانی با وجود پیشنهادات قابل توجه تصمیم به ادامه همکاری در جمع شاگردان سیدمجتبی حسینی گرفت، انگیزه زیادی دارد همین روند را در دو مسابقه آینده آلومینیوم مقابل مس رفسنجان و نساجی ادامه بدهد و شانس حضور در لیست تیم ملی را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها