کد خبر : 2008154 | 21 اسفند 1402 ساعت 09:50 | 21.2K بازدید | 54 دیدگاه

اعتراض شدید به داور: حق لیورپول را خوردند!

مارک کلاتنبرگ، داور سابق فوتبال انگلیس، معتقد است که اشتباه داور یک پنالتی را از لیورپول گرفته است.

اعتراض شدید به داور: حق لیورپول را خوردند!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و دو تیم در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که شاگردان یورگن کلوپ در نیمه دوم تسلط کاملی روی بازی داشتند و موفق شدند یک گل هم به ثمر برسانند که آفساید اعلام شد اما صحنه اصلی در لحظات پایانی و روی خطای شدید جرمی دوکو روی الکسیس مک آلیستر رخ داد. 

ستاره منچسترسیتی در تلاش برای دفع توپ پایش را بسیار بالا آورد و به قفسه سینه بازیکن حریف کوبید اما داور و کمک داور ویدیویی به این نتیجه رسیدند که این صحنه خطا نبوده و نیازی به اعلام ضربه پنالتی به سود لیورپول نیست. 

2000097

کلاتنبرگ در مقاله‌ای برای روزنامه دیلی میل نوشت: «هر روزی از هفته چنین ضربه‌ای در بیرون از محوطه جریمه مطمئنا یک ضربه آزاد را به همراه داشت. فقط چون این اتفاق در داخل محوطه جریمه رخ داد، چنین تصمیم عجیبی گرفته شد. 

بدون توجه به شرایط و حساسیت بازی و این واقعیت که این خطا در دقیقه 98 رخ داد، این صحنه ارزش اعلام ضربه پنالتی را داشت. داور آن را به درستی ندید اما اینجاست که استوارت اتول به عنوان کمک داور ویدیویی باید به او کمک می‌کرد. 

در نهایت این نظر داوران اصلی و کمک داور ویدیویی است که بیشتر از بقیه اهمیت دارد اما چنین صحنه‌هایی واقعا در هر دیداری باعث ایجاد ناراحتی برای هر یک از دو تیم می‌شود.»

دیدگاه‌ها