کد خبر : 2008155 | 21 اسفند 1402 ساعت 09:57 | 13K بازدید | 6 دیدگاه

کنایه ژابی: فقط به تیم خودمان فکر می‌کنیم!

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، می‌گوید تمرکز این تیم تنها روی دیدارهای پیش روی خودش است.

کنایه ژابی: فقط به تیم خودمان فکر می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم بوندسلیگا روبروی ولفسبورگ قرار گرفت و با دو گل برابر این تیم به پیروزی رسید. 

با توجه به پیروزی پر گل بایرن مونیخ، کسب سه امتیاز این بازی اهمیت بسیاری برای این تیم داشت تا بتواند فاصله‌اش را با رقیب قدرتمندش در صدر جدول حفظ کند و خیالش از ادامه فصل همچنان راحت باشد و توانست به این هدف هم دست پیدا کند. 

1999014

ژابی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «مشخصا کارت قرمز (برای حریف) بازی را تغییر داد. هرچند ما در 30 دقیقه اول هم خوب بودیم و بیشتر دقایق بازی را در زمین آنها سپری کردیم، پر قدرت و صبور پیش رفتیم. 

گل اولی که زدیم برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت، مانند هفته گذشته. به دنبال این نبودیم که روی ضد حملات کار کنیم ولی می‌خواستیم صبور باشیم. این پیروزی برای ما مهم است و من از عملکردی که بازیکنانم به نمایش گذاشتند راضی هستم. 

ما همچنان روی دیدارهای خودمان متمرکز خواهیم بود. این ساده‌ترین و مهم‌ترین کار است. باید ایده و برنامه مشخصی داشته باشیم. به صورت مداوم به این مسیر ادامه خواهیم داد. حالا نوبت به بازی برگشت لیگ اروپا در روز پنجشنبه رسیده و یکشنبه هم باید روبروی فرایبورگ به میدان برویم. تمرکز ما روی این دو دیدار است.»

دیدگاه‌ها