کد خبر : 2008159 | 21 اسفند 1402 ساعت 10:30 | 25.5K بازدید | 64 دیدگاه

همه علیه داور: اگر سیتی بود پنالتی می‌گرفتید!

هواداران لیورپول به شدت از تصمیمات داوری علیه این تیم در جریان بازی برابر منچسترسیتی ناراضی هستند.

همه علیه داور: اگر سیتی بود پنالتی می‌گرفتید!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و دو تیم در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند. 

در لحظات پایانی وقت تلف شده بود که جرمی دوکو برای دور کردن توپ از دروازه سیتی پایش را بالا آورد و الکسیس مک آلیستر که به دنبال استفاده از این فرصت بود جلویش قرار داشت و پای او به شدت به قفسه سینه این بازیکن برخورد کرد. 

با این حال، داور وسط نتوانست تصمیمی روی این صحنه بگیرد و کار به کمک داور ویدیویی سپرده شد که آنها هم اعلام کردند که از نظرشان خطایی رخ نداده و اعلام پنالتی به سود شاگردان یورگن کلوپ انجام شد، اتفاقی که از شب گذشته جنجال بسیاری را به دنبال داشت.

2000091

هواداران لیورپول که بسیار عصبانی به نظر می‌رسند بلافاصله اعتراض‌شان را نسبت به این تصمیم نشان دادند. یکی از آنها در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «مشخصا می‌توانید توپ را در قفسه سینه مک آلیستر ببینید. توپ از چرخش ایستاد و تنها چیزی که دوکو با آن برخورد داشت مک آلیستر بود.»

دیگری نوشت: «کمک داور ویدیویی چقدر زود از این صحنه عبور کرد و همین اتفاق گویای همه چیز است. استوارت اتول نمی‌خواست اولیور (داور بازی) را شرمنده کند.»

یکی از هواداران لیورپول اظهار داشت: «این که می‌بینم بعضی از افراد می‌گویند او اول با توپ برخورد داشت واقعا جالب است، طوری که انگار بازیکنان این اجازه را دارند که استوک‌هایشان را در قفسه سینه دیگری فرو کنند.»

کاربری اضافه کرد: «در صورتی که این اتفاق در محوطه جریمه روبرو رخ داده بود، سیتی یک پنالتی می‌گرفت و یک کارت قرمز هم نصیب لیورپول می‌شد.»

دیدگاه‌ها