کد خبر : 2008192 | 21 اسفند 1402 ساعت 12:30 | 40.1K بازدید | 17 دیدگاه

هر دو درخواست براهیم رد شد

خشم شدید ستاره رئال: هرگز انتظارش را نداشت

براهیم دیاز دو درخواست ویژه از فدراسیون فوتبال اسپانیا در ماه گذشته داشت که هر دو رد شدند تا در نهایت او مراکش را انتخاب کند.

خشم شدید ستاره رئال: هرگز انتظارش را نداشت

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیشب بالاخره تصمیم گرفت برای تیم ملی مراکش بازی کند. او که سال‌هاست در فوتبال درخشیده و چه با میلان و چه با پیراهن رئال بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته، هرگز شانس حضور در تیم ملی اسپانیا را پیدا نکرد اما طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی او قرار بود برای دو بازی پیش روی لاروخا در فیفا دی ماه مارس دعوت شود.

2000281

براهیم منتظر یک تماس از لوئیز دلافوئنته بود اما مربی تیم ملی اسپانیا به او چیزی در مورد دعوت احتمالی اطلاع نداد. اطرافیان او در ماه گذشته خواهان جلسه با کادر فنی لاروخا بودند تا از احتمال دعوت وی مطلع شوند اما این درخواست توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا رد شد. هفته پیش نیز درخواست کردند که اگر براهیم در فهرست اسپانیاست، زودتر مطلع شوند که به این درخواست نیز پاسخ رد داده شد.

در نهایت براهیم خشمگین، تصمیم قطعی خود برای حضور در تیم ملی مراکش را گرفت. او دو هفته پیش به واسطه مادربزرگ پدری‌اش تابعیت مراکشی گرفته بود و حالا در فیفا دی مارس اولین بازی خود برای مراکش را انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها