کد خبر : 2008194 | 21 اسفند 1402 ساعت 12:25 | 17.8K بازدید | 17 دیدگاه

طارمی تحت نظر پورتو برای بازی بزرگ لندن

این احتمال وجود دارد که مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، بتواند در بازی برابر آرسنال به میدان برود.

طارمی تحت نظر پورتو برای بازی بزرگ لندن

به گزارش "ورزش سه"، طارمی در چند هفته اخیر به دلیل مصدومیت نتوانسته است پورتو را در رقابت‌های لیگ پرتغال و همچنین دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر آرسنال همراهی کند. 

این بازیکن در طول این مدت با برنامه تمرینی مشخصی که از سوی کادر پزشکی این باشگاه برای او در نظر گرفته شده بود پیش رفته و همچنین تحت نظارت دقیق پزشکی قرار دارد تا مشکلش به صورت کامل حل شود اما احتمال این که در بازی برگشت برابر آرسنال به میدان برود هست. 

این ستاره ایرانی در چند روز اخیر عملکرد خوبی در تمرینات داشته اما تصمیم نهایی برعهده سرجیو کونسیسائو است که ارزیابی کاملی از شرایط او و تمریناتش داشته باشد تا مشخص شود که آیا توانایی و شرایط حضور در این بازی پر فشار را خواهد داشت یا خیر. 

1997457

بازیکنان پورتو قرار است آخرین جلسه تمرینی‌شان را در ظهر روز دوشنبه برگزار کنند و پس از آن با پروازی راهی لندن خواهند شد تا برای بازی حساس برابر توپچی‌ها آماده باشند. خبرنگاران این اجازه را دارند که در 15 دقیقه ابتدایی این تمرین حضور پیدا کنند و شرایط بازیکنان را از نزدیک ببینند. 

کادر فنی پورتو امیدوار است که مهدی طارمی بتواند شرایط لازم برای حضور در این دیدار را پیدا کند تا به آنها برای حفظ نتیجه خوبی که در بازی رفت گرفتند و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

دیدگاه‌ها