کد خبر : 2008195 | 21 اسفند 1402 ساعت 12:41 | 30.1K بازدید | 25 دیدگاه

مسی و نیمار هم رفتند

پاسخ معنادار الخلیفی به سوالی در مورد امباپه

ناصر الخلیفی به‌طور ضمنی تایید کرد که پی اس جی از فصل بعد دیگر نمی‌تواند روی کیلیان امباپه حساب کند.

پاسخ معنادار الخلیفی به سوالی در مورد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه ماه گذشته شخصا به ناصر الخلیفی اطلاع داد که در پایان فصل پی اس جی را ترک خواهد کرد. هرچند او حرفی از رئال نزد ولی همه می‌دانند که فصل بعد مقصد او باشگاه مادریدی خواهد بود. کیلیان از مدیر پی اس جی خواست که دیگر به او پیشنهاد تمدید ارائه نکند.

الخلیفی اخیرا در یک مصاحبه در مورد جدایی امباپه گفته بود تا زمانی که خود بازیکن در این مورد چیزی نگوید، باشگاه اظهارنظری نخواهد کرد.

1992832

دیروز و بعد از تساوی 2-2 پی اس جی برابر رنس که در آن امباپه تا دقیقه 70 روی نیمکت بود، الخلیفی با خبرنگار رادیو مونته کارلو مصاحبه کرد و در مورد جدایی ستاره تیمش در پایان فصل گفت: «در ابتدای فصل گفتم که ما به دنبال ساختن تیمی برای آینده هستیم. تیمی که بتواند برای هفت یا هشت سال آینده به معنای واقعی بدرخشد. ما جوان‌ترین تیم حاضر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستیم و میانگین سنی بسیار پایین است. با همین تیم یکی از ده تیم برتر اروپا محسوب می‌شویم و این باعث غرور ماست. ما تیمی جوان بر پایه استعدادهای فرانسوی داریم و نگاه‌مان به آینده است.»

الخلیفی ادامه داد: «مسی، نیمار و راموس اخیرا از جمع ما رفتند و این هم بخشی از استراتژی باشگاه است. یک زمانی کسی تصور نمی‌کرد اینها پیراهن پی اس جی را به تن کنند. همه آنها بازیکنان و انسان‌هایی باورنکردنی هستند. پی اس جی بالاتر از هر نام و ستاره‌ای است و ما به مسیرمان بر اساس استراتژی‌ای که داریم، ادامه خواهیم داد.»

دیدگاه‌ها