کد خبر : 2008207 | 21 اسفند 1402 ساعت 13:10 | 16.8K بازدید | 52 دیدگاه

خشم ستاره لیورپول: حق ما فقط یک امتیاز نبود!

الکسیس مک آلیستر، ستاره لیورپول، معتقد است که داور به اشتباه خطای روی او را پنالتی اعلام نکرده است.

خشم ستاره لیورپول: حق ما فقط یک امتیاز نبود!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد میزبان منچسترسیتی بود و با تساوی 1-1 برابر این متوقف شد. 

مک آلیستر یکی از بازیکنان خوب تیمش در این بازی بود که موفق شد گل تساوی لیورپول را هم وارد دروازه حریف کند و در تلاش بود تا بتواند با گرفتن پنالتی باز هم روی پیروزی تیمش تاثیرگذار باشد اما این اتفاق رخ نداد و داور نظر دیگری داشت. 

جرمی دوکو در لحظات پایانی بازی در محوطه جریمه سیتی با پا ضربه‌ای به قفسه سینه این بازیکن زد اما داور وسط و کمک داور ویدیویی معتقد بودند که این صحنه پنالتی نیست. این در حالی است که بسیاری از کارشناسان قاطعانه این تصمیم را رد کردند. 

2000097

مک آلیستر پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما به دنبال موفقیت بیشتر بودیم و فکر می‌کنم حق‌مان بیشتر از یک امتیاز بود. فکر می‌کنم نمایش خیلی خوبی ارائه کردیم. در نیمه دوم عالی بودیم و من به این تیم افتخار می‌کنم اما از این که نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم ناراحت هستیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا برخوردش با دوکو پنالتی بود گفت: «فکر می‌کنید فقط من چنین نظری دارم؟ پنالتی واضح بود و نمی‌توانم حرف بیشتری بزنم. داور عملکرد خوبی در طول بازی داشت اما روی تصمیم آخرش اشتباه کرد.»

دیدگاه‌ها