کد خبر : 2008217 | 21 اسفند 1402 ساعت 13:37 | 61.3K بازدید | 56 دیدگاه

چاره‌ای نبود

ببخشید وینی: من باید جلوی تو را بگیرم!

اسکار مینگسا، مدافع سلتا، دیروز در یک صحنه با گرفتن پیراهن وینیسیوس مانع پیشروی او شد و باعث عصبانیت شدید ستاره برزیلی شد.

ببخشید وینی: من باید جلوی تو را بگیرم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با یک گل از سلتا پیش بود و بازی هم به دقیقه 55 رسیده بود. سلتا که در ابتدای نیمه دوم هجومی کار می‌کرد و در تلاش برای زدن گل تساوی بود، در یک ضدحمله نزدیک بود غافلگیر شود اما اسکار مینگسا هر طور که بود با گرفتن پیراهن وینسیوس اجازه نداد او با سرعت بالایش خودش را به دروازه برساند.

2000322

وینی به زمین افتاد، بلند شد و با دو دست به سینه بازیکن سابق بارسا کوبید. جالب اینکه مینگسا بعد از سرنگونی بلند شد و به سمت وینی رفت و از او عذرخواهی کرد. مینگسا گفت: «ببخش وینی چاره‌ای نبود چون باید مهارت می‌کردم.»

2000321

وینی ولی عصبانی بود و عذرخواهی را قبول نداشت. اینجا لوکاس هم اضافه شد و مینگسا را دور کرد. مینگسا که وینی را عصبانی می‌دید در ادامه گفت: «دارم با تو خوب حرف می‌زنم. دارم با تو خوب حرف می‌زنم.»

در هر صورت این صحنه برای هر دو بازیکن یک کارت زرد به همراه داشت. عجیب اینکه وینی چند روز پیش در بازی برابر لایپزیش نیز همین حرکت را تکرار کرده بود و حواشی فراوانی را به دنبال داشت.

1998796

دیدگاه‌ها