کد خبر : 2008224 | 21 اسفند 1402 ساعت 13:59 | 53.8K بازدید | 62 دیدگاه

ناراحتی لوکاس واسکز

آقای وینیسیوس، بالاخره کار دست ما می‌‌دهی!

لوکاس واسکز معتقد است وینیسیوس باید بیشتر خودش را در زمین کنترل کند چون بالاخره یکی از این عصبانیت‌ها باعث 10 نفره شدن رئال خواهد شد.

آقای وینیسیوس، بالاخره کار دست ما می‌‌دهی!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس یک‌بار دیگر حاشیه‌ساز شد، این‌بار در بازی رئال مادرید - سلتا در برنابئو. ستاره برزیلی در دقیقه 55 با اسکار مینگسا درگیر شد و کارت زرد گرفت. مینگسا با گرفتن پیراهن وینی او را سرنگون کرد و او هم در پاسخ با دو دست به سینه مدافع سلتا زد و کارت زرد گرفت.

2000322

هم‌تیمی‌های وینی معمولا از او دفاع می‌کنند، اما آنها همچنین می‌دانند که در هر بازی وینی می‌تواند تیم را 10 نفر کند. لوکاس واسکز دیروز به او یادآوری کرد که باید خودش را کنترل کند.

لوکاس در اظهاراتی به تلویزیون اسپانیا گفت: «وینی نباید آن کار را انجام می‌داد. البته ضربه شدید نبود و کارت زرد درست بود. معتقدم قرمز نداشت. وینیسیوس باید خودش را کنترل کند و بداند ممکن است اخراج شود و به تیم ضربه بزند.»

2000335

لوکاس سپس از وینی دفاع کرد: «او به چیزهای زیادی متهم می‌شود و به همین دلیل می‌خواهد شایستگی‌هایش را در زمین اثبات کند. فشار زیادی روی وینی است. سبک بازی او چشم‌گیر است و ارزش دارد برای تماشای بازی وینی بلیت بخرید.»

دیدگاه‌ها