کد خبر : 2008236 | 21 اسفند 1402 ساعت 15:34 | 14.7K بازدید | 2 دیدگاه

تعویض طلایی حسینی با پنالتی لحظه آخری (عکس)

مهاجم آلومینیوم اراک پس از ورود به زمین نمایش موثری مقابل شمس‌آذر داشت.

تعویض طلایی حسینی با پنالتی لحظه آخری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی که در دور رفت لیگ برتر موفق به کسب پیروزی دو بر صفر مقابل شمس‌آذر شده بودند، در دیدار برگشت هم سعی در گرفتن نتیجه در قزوین داشتند تا بتوانند روند خوب خود را حفظ کنند ولی روی یک ضربه پنالتی و غافلگیری دو گل دریافت کردند و تلاش و حملات‌شان در لحظات پایانی منجر به یک گل با خطا روی رضا جبیره و ضربه نهایی مهدی لیموچی شد.

رضا جبیره که در نخستین حضور ثابت در ترکیب آلومینیوم مقابل صنعت نفت گلزنی کرده و یک اخراجی گرفته بود، در دیدار با استقلال خوزستان هم در خط حمله نمایش پرتلاشی داشت ولی در جدال با شمس‌آذر قزوین به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت که یک پنالتی گرفت.

2000349

سیدمجتبی حسینی در نیمه دوم دیدار مقابل شمس‌آذر که تیمش نمایش هجومی‌تری داشت، رضا جبیره را در دقیقه 71 به زمین فرستاد و این بازیکن لحظاتی پس از ورود به زمین و یک، دو در محوطه جریمه حریف اگر دقت بیشتری داشت، گل اول بازی را می‌زد که ضربه او را جعفرپور به زیبایی دفع کرد.

اما جبیره در وقت‌های تلف شده صحنه قبلی را جبران کرد و توانست با فرار به پشت مدافعان شمس‌آذر قزوین، پاس بلند سیدمهران موسوی را تبدیل به موقعیت جدی کند و یک پنالتی بگیرد تا حداقل یک گل به ثمر رسانند.

دیدگاه‌ها