کد خبر : 2008240 | 21 اسفند 1402 ساعت 15:39 | 19.9K بازدید | 3 دیدگاه

تلاش بچه‌ها باعث شد آن اشتباه را فراموش کنم

ناصری: باور نمی‌کردم توپ به سرم بخورد و گل شود!

دروازه‌بان پیکان در خصوص اتفاقات دیدار مقابل سپاهان صحبت‌های جالبی را به زبان آورد.

ناصری: باور نمی‌کردم توپ به سرم بخورد و گل شود!

به گزارش "ورزش سه"، در همان دقایق ابتدایی دیدار دو تیم سپاهان و پیکان بود که دروازه خودروسازان باز شد. محمد ناصری، دروازه‌بان پیکان که صاحب توپ بود، قصد داشت به توپ ضربه بزند و آن را به مرکز زمین برگرداند اما توپ به بدن فرشاد احمدزاده برخورد کرد و وارد دروازه شد تا گل اول زردپوشان ثبت شود.

ناصری در خصوص این اتفاق به خبرنگار ما گفت: خودم هم باورم نمی‌شد که توپ به آن شکل به بدن فرشاد برخورد کند و مستقیما پشت سر من، وارد دروازه شود. تا چند دقیقه، شوکه بودم اما خدا را شکر که بازیکنان تیم سرشار از انگیزه بودند و با تلاش خود، باعث شدند آن اشتباه را فراموش کنم. وقتی تلاش بچه‌ها برای جبران اشتباهم را دیدم، فورا خودم را در زمین پیدا کردم و عملکردم بهتر شد.

این دروازه‌بان ادامه داد: وقتی جلوی تیمی مثل سپاهان، اشتباه کنی و در دقیقه 3 دروازه تیمت باز شود، مجبوری فشار زیادی را تحمل کنی ولی رضا عنایتی و سایر مربیان تیم با من صحبت کردند تا خیلی زود ذهنم آرام شود. بعد از آن هم توانستم چند فرصت خوب گلزنی را از مهاجمان سپاهان مهار کنم، به‌خصوص سیو دقیقه ۹۰ و راحت‌تر بازی را دنبال کردم تا سهم کوچکی در رقم خوردن این برد داشته باشم. واقعا رقابت سختی داشتیم اما سربلند شدیم و مزد شجاعت‌مان را گرفتیم.

ناصری افزود: وظیفه دارم از احمد مددی، مدیرعامل باشگاه و رضا عنایتی سرمربی تیم تشکر کنم. آنها توانستند پیکان را متحول کنند و این موضوع، خبر خوبی برای ما بود. حالا باید روند پیروزی را ادامه دهیم و خیلی زود بتوانیم در جدول رده‌بندی پیشرفت کنیم. جایگاه فعلی ما با نمایشی که در زمین بازی ارائه می‌دهیم، متفاوت است. من فکر می‌کنم با انگیزه‌ای که بچه‌ها دارند و مدل فوتبالی که نشان می‌دهند، خیلی زود بتوانیم به جایگاه بهتری در جدول برسیم.

دروازه‌بان پیکان در پایان گفت: تیم یکدل و متحدی داریم و در ادامه فصل باید بهتر و قدرتمندتر بازی کنیم. حیف است پیکان با این فوتبالی که ارائه می‌کند، در رده‌های پایین جدول باشد. حالا که تیم‌مان نسبت به قبل متحول شده، وقت آن است از فرصت‌‎هایی که به دست می‌آوریم، بهترین استفاده را کنیم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

دیدگاه‌ها