کد خبر : 2008277 | 21 اسفند 1402 ساعت 19:46 | 11.9K بازدید | 10 دیدگاه

صلاح فعلا نمی‌خواهد برای مصر بازی کند

وزیر ورزش مصر تایید کرد که محمد صلاح، کاپیتان تیم ملی مصر و ستاره لیورپول، درخواست معافیت از حضور در اردوی تیم ملی این کشور در ماه مارس را داشته است.

صلاح فعلا نمی‌خواهد برای مصر بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، اشرف صبحی، وزیر ورزش مصر، در رادیو ان اسپورت اف ام گفت: برای اطلاع از احتمال حضور صلاح در اردوی تیم ملی با او تماس گرفتم اما وی به من اعلام کرد که از تورم در ناحیه پا رنج می‌برد.

وی افزود: او در حال حاضر به تدریج مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد و در زمان‌های خاصی در مسابقات شرکت می‌کند. او درخواست کرد که به اردوی تیم ملی دعوت نشود. بدون شک محمد صلاح بهترین بازیکن تاریخ فوتبال مصر است.

صبحی در خصوص تغییر کادر فنی مصر توضیح داد: روی ویتوریا، سرمربی سابق تیم ملی مصر، مربی بدی نبود اما دوران حضور او در تیم ملی بسته شد. پرونده قرارداد او در حال رسیدگی قانونی است و وزارت ورزش نقش خود را به نحو مطلوب ایفا کرده است.

وزیر ورزش مصر همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق مصر، یکی از موفق‌ترین تجربیات را در این کشور داشته است، تاکید کرد: او پیش از این از فدراسیون مصر درخواست کرده بود که قراردادش را تمدید کند اما این توافق با این مربی کامل نشد.

دیدگاه‌ها