کد خبر : 2008284 | 21 اسفند 1402 ساعت 21:08 | 19K بازدید | 19 دیدگاه

درخواست میکل آرتتا از هواداران آرسنال:

جلوی پورتو با تمام توان سروصدا کنید!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تایید کرد که آن‌ها برای بازی حساس مقابل پورتو به شدت نیاز به هیجان بالای هواداران دارند.

جلوی پورتو با تمام توان سروصدا کنید!

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از 48 ساعت پس از اینکه آرسنال موفق به شکست برنتفورد شد تا به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کند، میکل آرتتا در نشست خبری حضور پیدا کرد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

این سرمربی سوالات زیادی از جمله به‌روزرسانی اخبار تیم، فرصت رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی برای اولین بار از سال 2010 و مسائل دیگر سوال شد.

آرتتا درمورد آخرین وضعیت تیمش گفت: خبر زیادی وجود ندارد. ما هنوز 24 ساعت فرصت داریم و سعی می‌کنیم همه را در دسترس داشته باشیم.

تاکه‌هیرو تومیاسو؟

او بخش اول تمرینات را پشت سر گذاشت، اما گابریل مارتینلی موفق نشد این کار را انجام دهد.

بازی لیورپول و منچسترسیتی؟

بسیار هیجانی بود. مطمئناً این یک بازی فوتبال شگفت‌انگیز با دو تیم باشکوه و موقعیت‌های بسیار زیاد بود. فکر می‌کنم شرایط شگفت‌انگیزی است که ما حتی با نگاهی به سطحی که آن دو تیم دارند، درگیر کورس قهرمانی هستیم و و هنوز در اوج حضور داریم. بنابراین، جاه‌طلبی ما افزایش می‌یابد، می‌خواهیم در آنجا حضور داشته باشیم و باید بازی به بازی پیش برویم.

2000433

تفاوت بازی آرسنال نسبت به بازی رفت مقابل پورتو؟

مطمئنا باید چند چیز را تغییر دهیم تا خیلی بیشتر از آنچه در بازی قبلی نشان دادیم، عمل کنیم. این سطح لیگ قهرمانان است. شما با تیم‌های برتر روبرو هستید، این واقعیت که دو بازی نیز وجود دارد در ذهن شماست و ما فردا باید بهتر باشیم.

اولین شانس صعود به یک چهارم نهایی از سال 2010؟

این فرصتی است که فردا در مقابل طرفداران و در ورزشگاه خود داریم. به مدت 96 دقیقه انرژی خود را به نمایش بگذارید، سر و صدای خود را در ورزشگاه رها کنید و بیایید با هم این کار را انجام دهیم. فکر می‌کنم تاثیری که هواداران می‌توانند فردا بگذارند باورنکردنی است.

تأثیر حضور هواداران؟

فکر نمی‌کنم آن‌ها واقعاً متوجه شوند، بنابراین ما به آن سر و صدا نیاز داریم و نیاز داریم که مانند ما روی تک‌تک توپ‌ها واکنش نشان دهند. همچنین به کنترل این احساسات نیاز داریم تا درک کنیم که بازی می‌تواند مراحل خاصی را پشت سر بگذارد و ما باید واقعاً باهوش باشیم تا در لحظات مناسب برای رسیدن به آنچه می‌خواهیم، تلاش کنیم. این یک فرصت زیبا برای زندگی در این شب‌هاست. 14 سال گذشته بنابراین هر کاری که انجام بدهیم، ارزش دارد.

انرژی زیاد هواداران چه احساسی به شما می‌دهد؟

به اندازه‌ای می‌خواهم به داخل زمین بروم و بازی کنم! این احساسی است که ما داریم؛  اینکه بخشی از این باشگاه و لذت بردن از حضور در این نوع بازی‌ها باعث خوشحالی است. فردا یک شب عالی خواهد بود.

شانس قهرمانی لیگ برتر و صعود به یک چهارم نهایی؟

ما باید فردا به یک چهارم نهایی صعود کنیم اما برای رسیدن به آن باید خیلی خوب باشیم.

دیدگاه‌ها