کد خبر : 2008285 | 21 اسفند 1402 ساعت 21:24 | 91.6K بازدید | 34 دیدگاه

خیال راحت کونسیسائو از حضور ستاره ایرانی تیمش

24 نفر به همراه طارمی به لندن دعوت شدند!

مهدی طارمی در جمع 24 بازیکن تیم پورتو برای سفر به لندن حضور دارد.

24 نفر به همراه طارمی به لندن دعوت شدند!

به گزارش "ورزش سه"، سرجیو کونسیسائو برای دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا برابر آرسنال لیست بازیکنان مورد نظرش را اعلام کرده که در آن مهدی طارمی، ستاره ایرانی این تیم که به دلیل مصدومیت از تمرینات دور بود، بار دیگر نامش در جمع بازیکنان پورتو حضور دارد.

مهدی طارمی پس از پایان جام ملت‌های آسیا دچار آسیب‌دیدگی شد و این موضوع باعث شد تا از تمرینات شاگردان کونسیسائو دور باشد اما در شرایطی که نماینده فوتبال پرتغال برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی نیاز به حفظ نتیجه برابر آرسنال دارد، مهدی طارمی به عنوان یک چهره تهاجمی قرار است پورتو را همراهی کند.

1961428

ستاره بوشهری امروز صبح در تمرینات پورتو حاضر بود و در شرایطی که به نظر نمی‌رسید بتواند در این سفر تیمش را همراهی کند، کونسیسائو نسبت به وضعیت بدنی او رضایت داشته است. مهدی در 6 بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، 2 گل و 2 پاس گل ثبت کرده بود تا یک چهره اثرگذار در مسیر صعود پورتو به مرحله حذفی باشد.

این دیدار ساعت 23:30 سه‌شنبه 22 اسفند 1402 (فردا) در شرایطی برگزار می‌شود که پورتو در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر در پرتغال پیروز شده و حالا در خاک لندن جدالی سخت برابر آرسنال خواهد داشت.

دیدگاه‌ها