کد خبر : 2008309 | 22 اسفند 1402 ساعت 04:59 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

نسل‌سازی با حضور مرد سوئیسی؛

جانشین ریاض محرز در تیم ملی الجزایر مشخص شد

یک چهره جوان الجزایری که در هلند بازی می‌کند، جانشین ریاض محرز در لیست تیم ملی این کشور شد.

جانشین ریاض محرز در تیم ملی الجزایر مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال الجزایر پس از ناکامی در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و پس از آن حذف در مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا تصمیم گرفت جمال بلماضی را برکنار کند و به منظور ساخت نسل جدید فوتبال الجزایر، ولادیمیر پتکوویچ هدایت تیم ملی الجزایر را برعهده گرفت.

اکنون لیست تیم ملی الجزایر قرار است در طی روزهای آینده از سمت این چهره باتجربه اعلام شود و در این بین روزنامه الجزایری از اولین تغییر در لیست تیم ملی این کشور خبر داده است که این اتفاق موجب تعجب بسیاری از الجزایری‌ها شده است؛ پتکوویچ به منظور ساخت نسل جدید فوتبال این کشور ریاض محرز ستاره الجزایری سابق منچسترسیتی و حال حاضر الاهلی عربستان را از لیست کنار گذاشته و از انیس حاج موسی، وینگر تیم ویتسه آرنهم هلند، برای حضور در تیم ملی این کشور دعوت کرده است.

2000489

انیس حاج موسی با 22 سال سن به صورت قرضی در این تیم هلندی بازی می‌کند و در مدت اخیر عملکردش به نحوی بوده که تیم‌های اروپایی عملکرد او را زیر نظر گرفته‌اند. او درباره حضور در تیم ملی الجزایر گفت: روز گذشته با پتکوویچ صحبت کردم و حالا متوجه شدم در لیست تیم ملی حضور دارم. پتکوویچ مربی بزرگی است و دوران حرفه‌ای او در اروپا از توانایی او صحبت می‌کند. معتقد هستم او می‌تواند به رشد تیم ملی کمک بسیار زیادی کند.

الجزایر در چهارم و هشتم فروردین ماه قرار است دو دیدار برابر بولیوی و آفریقای جنوبی برگزار کند که در قالب تورنمنت سری جدید فیفا برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها