کد خبر : 2008312 | 22 اسفند 1402 ساعت 04:04 | 42.9K بازدید | 17 دیدگاه

منصوریان دوباره در میانه میدان (عکس)

بدون شک، یکی از مربیانی که جای خالی او را احتمالا تا شروع فصل بعد لیگ برتر می‌توان حس کرد، علیرضا منصوریان است.

منصوریان دوباره در میانه میدان (عکس)

به گزارش “ورزش سه” مشکلات عدیده مدیریتی و شکاف عمیق بین علی منصور و هواداران فولاد خوزستان باعث شد خیلی زود راه این مربی و ادامه فعالیت در بیست و‌ سومین دوره از لیگ برتر جدا شود.

جداشدنی که حتی ارائه دو پیشنهاد جدی از تیم‌های لیگ برتری هم باعث نشد منصوریان بازگشت دوباره‌ای به فوتبال ایران داشته باشد و او‌ ترجیح داد آرامش فعلی را حفظ کرده و دور از هیایوی حاکم در این رشته پرطرفدار، بیشتر به کارها و بیزینس‌های شخصی‌اش بپردازد.

اما اینکه بگوییم منصوریان حتی گوشه‌ای از ذهنش را به فوتبال و‌ ادامه فعالیت در جایگاه سرمربیگری اختصاص نداده، سا‌ده‌لوحانه است. چرا که شخصیتی مثل او با سابقه مربیگری در رده ملی و تیم بزرگی مثل استقلال، در کمین نشسته تا بهترین بازگشت را به لیگ برتر داشته باشد.

2000492

به این عکس او دقت کنید؛ منصوریان در سن ۵۰ سالگی با انرژی بالا به مانند دوران بازی که به عنوان اصلی‌ترین فرمانده میانه میدان شناخته می‌شد، سعی داشت دوباره حضور در نقطه اوج را تجربه کند؛ موضوعی که فرصت کافی را برای رسیدن به آن به دست نیاورد.

اما حالا داستان متفاوت است. علی منصور آن گوشه ذهنش را معطوف به این قضیه کرده تا تغییراتی اصولی در شیوه کاری خود ایجاد کرده و طوری به لیگ بازگردد که در مربیگری هم همان دوران درخشان حضور در جام ملت‌های ۱۹۹۶ آسیا و جام جهانی ۱۹۹۸ با آن نسل طلایی را تکرار کرده و موانع پیش روی خود و ناکامی‌هایی که اخیرا تجربه کرده است را مقتدرانه از پیش روی خود بردارد.

دیدگاه‌ها