کد خبر : 2008320 | 22 اسفند 1402 ساعت 04:30 | 44.5K بازدید | 16 دیدگاه

روزهای خوش سعید مهری با ساپینتو؛

ستاره استقلال، خیلی زود در قبرس محبوب شد

سعید مهری در آپوئل نیکوزیای قبرس تبدیل به یک چهره محبوب برای هواداران این تیم شده است.

ستاره استقلال، خیلی زود در قبرس محبوب شد

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق استقلال این روزها در فوتبال قبرس جدای از کیفیتی که به نمایش گذاشته تبدیل به یک چهره محبوب در فوتبال این کشور شده است. مهری که پس از بروز اختلاف میان او و هواداران استقلال، راهی جز جدایی از این تیم نمی‌دید، در آپوئل قبرس تحت نظر ریکاردو ساپینتو توانسته خیلی زود در ترکیب این تیم جایگاهی ثابت پیدا کند.
مهری با انجام 6 بازی در این تیم، فقط یک پاس گل داشته، اما عملکرد فنی او به عنوان یک چهره در خط میانی آپوئل باعث شده تا هواداران این تیم در پایان هر دیدار در تلاش باشند تا پیراهن مهری را به یادگار از او بگیرند و مهری نیز قطعا از وضعیت موجود قطعا رضایت خاطر دارد.
هافبک سابق استقلال و تراکتور قطعا به حضور دوباره در فوتبال ایران فکر می‌کند اما تجربه بازی در فوتبال اروپا آن هم در 26 سالگی باعث می‌شود مهری برای بازگشت به ایران از لحاظ تجربه به میزان مطلوب خود رسیده باشد. رابطه خوب او با ساپینتوی پرتغالی در آپوئل اصلی‌ترین عامل فرم خوب مهری است و به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی به خوبی از توانایی های فنی سعید مهری اطلاع دارد که این شناخت باعث می‌شود تا از سعید در نقش ایده‌آلش بازی بگیرد.
اپوئل اکنون با 59 امتیاز و اختلافی سه امتیازی نسبت به آریس لیماسول در صدر جدول لیگ قبرس قرار دارد اما این صدرنشینی در نیم فصل دوم و با حضور سعید مهری به دست آمد تا رسانه های قبرسی در مدت اخیر عملکرد سعید را یکی از عوامل نتایج درخشان آپوئل در مدت اخیر بدانند و اگر این تیم در پایان فصل قهرمان شود، از عملکرد مهری همراه با شناخت ساپینتو به عنوان اصلی‌ترین اتفاقات این لیگ یاد خواهد شد.

دیدگاه‌ها