کد خبر : 2008328 | 22 اسفند 1402 ساعت 00:57 | 14.4K بازدید | 16 دیدگاه

کونسیسائو: می‌خواهیم آرسنال را در امارات هم ببریم

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، می‌گوید از آرسنال و جوی که ممکن است در ورزشگاه امارات ایجاد شود، نمی‌ترسد.

کونسیسائو: می‌خواهیم آرسنال را در امارات هم ببریم

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، پورتو در ورزشگاه امارات مهمان آرسنال خواهد بود. بازی رفت در ورزشگاه دراگائو با گل دقایق پایانی تیم پرتغالی با نتیجه ۱-۰ خاتمه یافت و حالا شاگردان میکل آرتتا به دنبال تغییر نتیجه هستند. ساعتی پیش کونسیسائو در نشست خبری پیش از این دیدار حساس نظراتش را بیان کرد.

مقابله با آرسنال در امارات؟
محیط برگزاری بازی هم بخشی از فوتبال است. ما هم هواداران خود را در آن استادیوم داریم که مشتاقانه ما را تشویق خواهند کرد.

نمایش‌های درخشان آرسنال در روزهای گذشته؟
برایمان مهم نیست. چیزی که به آن بیشتر از همه چیز اهمیت می‌دهیم نگرش و ذهنیت بازیکنان خودمان است. آرسنال تیم بزرگی است و در بازی‌های اخیر عالی بوده اما ما هم در بازی گذشته آنها را برده‌ایم و می‌خواهیم در امارات هم آنها را ببریم. ما از بردهای پرگل آنها نمی‌ترسیم.

2000529

صعود را ماموریت سختی می‌دانید؟
ما می‌دانیم که صعود برای ما کار سختی است. نمی‌توان فراموش کرد که ما فاصله زیادی با تیم‌های بزرگ حاضر در این رقابت‌ها داریم. ما باید به خودمان نگاه کنیم و توانایی‌هایمان را بسنجیم تا با استفاده از آنها بهترین راه را برای ضربه زدن به آرسنال پیدا کنیم.

پیشرفت بازیکنان؟
بازیکنان زیادی داریم که در مسیر خوبی قرار دارند. فرانسیسکا کونسیسائو، نیکو، وارلا، پپه، اوانیلسون، گالنو همگی در فرم خوبی هستند و این موضوع به ما اعتمادبه‌نفس خوبی می‌دهد.

دیدگاه‌ها