کد خبر : 2008331 | 22 اسفند 1402 ساعت 07:00 | 14.2K بازدید | 2 دیدگاه

اسدی: حاضرم همه چیز را بگویم

فیلم مستند کی‌روش با کفاشیان و دبیرکل جنجالی!

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال می‌گوید از حضور در یک مستند و بازگو کردن تجربیات خود برای سایر افراد استقبال می‌کند.

فیلم مستند کی‌روش با کفاشیان و دبیرکل جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال که شب گذشته در اکران خصوصی فیلم پرویز خان حاضر شده بود، در حاشیه این مراسم در گفت‌وگویی با خبرنگاران عنوان کرد که از ساخت این فیلم و همچنین مستنداتی که باعث کسب تجربه توسط سایرین شوند، استقبال می‌کند.

او سپس با این سوال مواجه شد که آیا خودش هم حاضر است تجربیاتش را در اختیار سایرین قرار بدهد. کفاشیان گفت: ما در هر زمان یک‌سری موفقیت‌ داشتیم و یک‌سری عدم موفقیت‌. این به تجارب برمی‌گردد. همیشه کسانی که می‌آیند، دوست دارند تجربه کنند و جلو بروند و تجربیات گذشته را به کار نمی‌برند. الان ما حاضرم هر تجربه‌ای که داریم، در طبق اخلاص بگوییم، بدون اینکه مسئول باشم یا بخواهم مسئولیتی بگیرم. باید یک اتاق فکری باشد و کار ما از آن اتاق فکر نشئت بگیرد. متاسفانه الان خیلی از مسئولان ما یا با یکدیگر درگیر هستند و یا در کارهای روزانه گم می‌شوند. اتاق فکری که باید تشکیل شود شود، نمی‌شود و این یکی از نکات مهمی است که متاسفانه کمتر در فوتبال داشته‌ایم.

ویدئو: 327106

در ادامه علیرضا اسدی، دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال، به این سوال پاسخ داد و گفت: همیشه گذشته چراغ راه آینده است. اگر مستند فوتبال چه در حوزه مدیریت و چه در حوزه فنی تیم ساخته شود، یک درس بزرگی برای آینده است. وقایع خیلی بزرگی اتفاق افتاده و مربیان بزرگی آمده‌اند که دانش فنی‌شان را ندارند. حرف‌های زیادی می‌شود زد. اگر مستندی بر این مبنا باشد، حتما شرکت می‌کنیم. اگر در آینده اتفاقی رخ بدهد، با همین تجربیات می‌شود حل کرد.

سپس یکی از خبرنگاران از کفاشیان پرسید آیا حاضر است در یک مستند درباره دوران حضور کی‌روش در فوتبال ایران صحبت کرد. علیرضا اسدی به جای کفاشیان به این سوال پاسخ داد و گفت: من قول می‌دهم که صفر تا صدش را برایتان تحلیل کنم. در حوزه حقوقی، اخلاقی، تکنیکی، تاکتیکی، حضور، بحث تربیتی، دیسیپلین، تربیت و برخوردهایش.

اسدی همچنین در واکنش به این سوال که به کی‌روش چه نمره‌ای می‌دهد، گفت: نمره را مردم بدهند و ما ندهیم.

او همچنین در پاسخ به اینکه دوران حضور کی‌روش در ایران چقدر ناگفته دارد، عنوان کرد: یک دنیا ناگفته هست.

سپس کفاشیان اظهار داشت: آقای اسدی که دبیرکل فدراسیون شدند، من گفتم من به آقای کی‌روش می‌گویم حق با تو است و تو برعکسش را بگو. خلاصه ما تعریف کردیم و ایشان هم برعکسش را گفت و گفت نقاط ضعف شما این است. خلاصه جوش آورد و آنقدر پایش ایستاد تا دوران تاج ایشان را عوض کرد.

دیدگاه‌ها