کد خبر : 2008340 | 22 اسفند 1402 ساعت 01:43 | 11.3K بازدید | 2 دیدگاه

ادای احترام الهامی به اسطوره نساجی

ساکت الهامی در رختکن این تیم و پیش از تمرین، از اسطوره نساجی نادر دست‌نشان، یاد کرد و سپس به آرامگاه او رفت.

ادای احترام الهامی به اسطوره نساجی

به گزارش "ورزش سه" نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی و در زیر بارش باران آماده رقابت حساس مقابل شمس آذر قزوین می‌شود. پیش از آغاز تمرین و در رختکن، رحیم دست‌نشان مربی فوتبال و برادر نادر دست‌نشان، همراه با ساکت الهامی حضور پیدا کرد.

الهامی در ویدیوی منتشر شده در کانال باشگاه نساجی با اشاره به رابطه صمیمی نادر و خودش می‌گوید: واقعا بزرگ ِ من و رفیق روزهای سخت من بود. همین حالا در اتوبوس با محمود (قائد رحمتی) و (امیر محمد) هوشمند صحبت می‌کردم. خیلی خاطرات خوبی داشتیم. روزهای بسیار سختی را با هم گذراندیم و او برای من زنده است.

نادر دست‌نشان، کاپیتان و مربی سابق نساجی، یکی از اسطوره‌های این باشگاه است و شماره هفت این تیم پس از درگذشت او در این باشگاه برای همیشه بایگانی شد. الهامی با اشاره به دانش فنی او صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: نادر یکی از نوابغ مربیگری تاریخ ایران بود نه الان، تاریخ فوتبال ایران… داخل ماشین به فرزاد (زامهران) و منصور (باقری) گفتم. بچه‌ها کسی بود که بازی‌خوانی بی‌نظیری داشت و من مثل او ندیدم. سه یا چهار کلاس را با هم گذراندیم و امیدوارم روحش شاد باشد… می‌دانم نادر الان اینجاست و با ما زندگی می‌کند. این تیم بچه‌ها، روح و روان و زندگی این شهر است و خواهش می‌کنم، از شما و التماس می‌کنم آبروداری کنید.

ساکت الهامی در پایان حرف‌های خود گفت: بعد از تمرین و حدود ساعت ۱۱ شب هم به مزار او می‌روم.

ویدیوی منتشر شده هم عکس‌های الهامی را در مزار دست‌نشان، در خود جای داده بود.

دیدگاه‌ها