کد خبر : 2008343 | 22 اسفند 1402 ساعت 01:56 | 29.9K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره آرژانتین وعده داد: می‌خواهم به المپیک بروم!

رودریگو دی‌پل، ستاره اتلتیکو مادرید، مشتاق بازی برای تیم ملی آرژانتین در مسابقات المپیک پاریس است.

ستاره آرژانتین وعده داد: می‌خواهم به المپیک بروم!

به گزارش "ورزش سه"، هر چه به المپیک ۲۰۲۴ پاریس نزدیک‌تر می‌شویم حواشی مربوط به آن هم بیشتر می‌شود. تیم ملی آرژانتین ۱۲ فوریه ۲۰۲۴ با شکست ۱-۰ برزیل راهی المپیک شد.

از آن زمان و با مصاحبه‌های خاویر ماسکرانو، سرمربی این تیم، شایعاتی در مورد حضور برخی از بازیکنان بزرگسال آرژانتین در المپیک به گوش می‌رسد. یکی از این بازیکنان لیونل مسی بود که پرونده رفتن او به المپیک همچنان باز است.

با اینکه ماسکرانو اعلام کرده دوست دارد مسی را در تیمش داشته باشد، اما این درخواست با مخالفت قاطع مدیران اینتر میامی روبرو شده. با این حال سرمربی آرژانتین خبر داده که آنها بار دیگر برای دعوت از مسی با اینتر میامی مذاکره خواهند کرد.

2000570

بازیکن دیگری که اخباری در مورد حضورش در المپیک منتشر شده، دی‌پل است. او امشب هم در مصاحبه‌ای احتمال حضورش در تیم زیر ۲۳ساله‌ها را بیشتر کرد.

ستاره اتلتیکو مادرید گفت: «دوست دارم در المپیک بازی کنم. من آماده‌ام. البته این فقط به من بستگی ندارد زیرا المپیک یک رقابت زیر نظر فیفا نیست و باشگاه‌ها موظف به دادن مجوز برای حضور ما در تیم ملی نیستند. باید نمایندگان هر دو طرف با یکدیگر صحبت کنند و یک تصمیم قطعی بگیرند. هر اتفاقی که بیفتد من به نتیجه مذاکرات احترام می‌گذارم.»

دیدگاه‌ها