کد خبر : 2008347 | 22 اسفند 1402 ساعت 08:31 | 9.4K بازدید | 4 دیدگاه

سهراب تایم نگرانی ویژه مرد یونانی لیگ برتر!

صنعت نفت آبادان در دو بازی اخیر در وقت‌های اضافه نتیجه را تغییر داده است.

سهراب تایم نگرانی ویژه مرد یونانی لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان در حالی در هفته بیستم به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم هفته گذشته موفق به پیروزی نشدند و با انگیزه‌های متفاوت به دنبال کسب 3 امتیاز این مسابقه خواهند بود.

صنعت نفت آبادان در دو هفته اخیر مقابل پیکان و نساجی مازندران دو رقیب اصلی برای بقا در لیگ برتر نتایج عجیبی به دست آورد، شاگردان سهراب بختیاری زاده در حالی که از حریف خود شکست خورده بودند در دو بازی متوالی در ثانیه‌های پایانی مسابقه گل تساوی را به ثمر رساندند و علاوه بر کسب یک امتیاز مهم، از شکست فرار کردند و اجازه کسب 3 امتیاز کامل به رقبای مستقیم خود ندادند.

در بازی با پیکان عرفان قهرمانی در دقیقه 90+4 گل تساوی را به ثمر رساند و در بازی با نساجی ضربه فرشاد محمدی مهر که به قصد پاس در عمق ارسال کرده بود با اشتباه علیرضا رضایی وارد دروازه شد و دو امتیاز مهم برای صنعت به دست آمد.

این اتفاق زمانی برای سرمربی یونانی گل‌گهر نگران کننده‌تر خواهد شد که آنها در بازی با پیکان در حالی که یک بر صفر از حریف خود پیش بودند در دقیقه 90 گل تساوی را به ثمر رساندند و یک دقیقه بعد باز هم از رقیب خود پیش افتادند اما بازهم در وقت‌های اضافه و در دقیقه 90+4 گل تساوی را دریافت کردند و برای بار دوم بازی به تساوی کشیده شود.

نبرد تیم‌های گل‌گهر و صنعت نفت آبادان بیش از نود دقیقه خواهد بود و سرمربی یونانی گل‌گهر باید برنامه ویژه‌ای برای دقایق پایانی مسابقه داشته باشد و زمان طلایی تیم سهراب بختیاری زاده را از آنها بگیرد!

دیدار گل گهر و صنعت نفت آبادان چهارشنبه ساعت 18:45 برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها