کد خبر : 2008354 | 22 اسفند 1402 ساعت 09:14 | 10.8K بازدید | 8 دیدگاه

پوچتینو: این بردها بزرگ نیست، ما چلسی هستیم!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید که بازیکنانش باید برای چنین دیدارهایی به خودشان باور داشته باشند.

پوچتینو: این بردها بزرگ نیست، ما چلسی هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس روبروی نیوکسل قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار برای چلسی اهمیت زیادی داشت و آنها توانستند با ارائه یک بازی خوب و قابل قبول این برد را به دست آوردند و حالا به فاصله یک امتیازی نیوکسل در جایگاه دهم رسیدند تا خطری بیخ گوش این تیم باشند. 

پوچتینو پس از پایان این بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

مودریک: گل خیلی خوبی زد. این چیزی است که ما از بازیکنانی که از روی نیمکت می‌آیند انتظار داریم، این که تاثیرگذار باشند. مسئله این است که بتوانیم با بازیکنان متفاوت توان رقابت داشته باشیم. 

پیروزی بزرگ: ما باید متوجه باشیم که چلسی هستیم و در پروژه متفاوتی قرار داریم. بعضی از افراد ممکن است سردرگم شوند. ما چلسی متفاوتی هستیم و در حال ساختن چیز متفاوتی هستیم. باید به باور داشتن خودمان ادامه دهیم. 

1997004

بولی: او با پسرش و بهداد (اقبالی) آمد. همه مالکان حضور داشتند. صحبت خوبی بود. تنها چند دقیقه طول کشید اما من باید برای حضور در نشست خبری می‌آمدم. رابطه خوبی داریم. 

شرایط جکسون: او در حال پیشرفت است. ما باید درک کنیم که بازیکنان جوان هستند و اول باید لیگ برتر را بشناسند و سپس با هم تیمی‌هایشان سازگار شوند تا عملکرد خوبی داشته باشند. او واقعا خوب بازی می‌کند و البته که از کیفیت بالایی هم برخوردار است. با بازی‌های بیشتر و تجربه می‌تواند مقابل دروازه آرام‌تر شود و امیدواریم که موثرتر هم باشد. 

درخشش پالمر: من فکر می‌کنم او خوب کار کرده است. پالمر در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات به ما پیوست و هنوز برای او زود بود که بتواند با تیم و انتظارات کادر فنی سازگار شود. او کیفیتش را نشان داد و داشتنش در ترکیب این تیم بسیار خوب است. او بازیکنی است که کارهایی فوق العاده انجام می‌دهد و هر روز پخته‌تر می‌شود.

دیدگاه‌ها