کد خبر : 2008360 | 22 اسفند 1402 ساعت 09:51 | 56.8K بازدید | 70 دیدگاه

ستاره‌های العین رونالدو را مسخره کردند: رمونتادا کو

بازیکنان العین پس از حذف النصر از لیگ قهرمانان با اظهاراتی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، را به سخره گرفتند.

ستاره‌های العین رونالدو را مسخره کردند: رمونتادا کو

به گزارش "ورزش سه"، النصر شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روبروی العین قرار گرفت و در کمال ناباوری در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که در این دیدار چنین نتیجه‌ای رقم بخورد و بسیاری منتظر تماشای بازگشت یاران رونالدو به بازی و حضور آنها در مرحله نیمه نهایی بودند، چرا که این بازیکن مصم بود که جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را هم به دست آورد.

او پیش از این دیدار هم العین را تهدید کرده بود که منتظر بازگشت آنها به بازی با وجود شکست در بازی رفت در امارات باشد و با حضور در نشست خبری در پاسخ به سوالی با زبان عربی به خبرنگاران گفت: «انشاالله رمونتادا!»

با وجود این که این ستاره پرتغالی توانست گل حساس و مهمی را در جریان بازی از روی نقطه پنالتی برای تیمش به ثمر برساند و در ضربات پنالتی هم توپش را به گل تبدیل کرد اما در نهایت نتوانست مانع از شکست تیمش در این بازی حساس شود.

همین اتفاق باعث شد که بازیکنان العین پس از پایان بازی در گفتگوی زنده تلویزیونی مشغول شادی و جشن گرفتن این پیروزی شوند و فریاد بزنند:« رمونتادا کجاست؟» تا به اظهارات رونالدو اشاره و او را به خاطر شکست در این دیدار مسخره کرده باشند.

دروازه‌بان العین به ابوظبی اسپورت گفت: «او به ما هشدار داد که زیاد صحبت نکنیم و توجه‌مان را به خودمان معطوف کنیم. تمرکز ما در زمین بازی بود. هرکسی می‌تواند هر حرفی که دوست دارد بزند. بازیکنان العین امروز نشان دادند که حرف‌شان را در عمل می‌زنند.»

دیدگاه‌ها