کد خبر : 2008367 | 22 اسفند 1402 ساعت 10:40 | 54.8K بازدید | 30 دیدگاه

گری نویل:

برای رفتن کلوپ از لیورپول لحظه‌شماری می‌کنیم!

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، می‌گوید از این که یورگن کلوپ قرار است لیورپول را ترک کند خوشحال است.

برای رفتن کلوپ از لیورپول لحظه‌شماری می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ پس از چندین سال موفق و درخشان روی نیمکت لیورپول تصمیم گرفته است که در پایان این فصل آنفیلد را ترک کند و به دوران حضورش در این تیم خاتمه دهد. 

اعلام این تصمیم شوک بزرگی را به هواداران لیورپول و تمامی فوتبال‌دوستان وارد کرد، خصوصا که این مربی آلمانی مدعی شد که حداقل یک سال قصد دارد دور از میادین و مشغول استراحت باشد و تصمیمی برای حضور دوباره در فوتبال حداقل در این یک سال ندارد. 

نویل در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این اتفاق اظهار داشت: «کاش کلوپ هیچوقت مربی لیورپول نشده بود! به شکلی خودخواهانه، بی‌صبرانه منتظر جدایی او از این باشگاه هستم. تا زمانی که او اینجا باشد، لیورپول همیشه شانس زیادی برای موفقیت و قهرمانی خواهد داشت. هرچند جدایی او فقدانی تلخ برای لیورپول و لیگ برتر خواهد بود.

2000109

کلوپ شخصیت بزرگی دارد. او آدم بسیار خوبی است و به راحتی می‌تواند با هر شرایطی سازگار شود. نه فقط با بازیکنانش، بلکه مشخصا با اعضای کادر فنی‌اش هم بسیار خوب است. حتی با تمامی مردم شهر هم رابطه خوبی دارد. زبانی که استفاده می‌کند و لحنش باعث شده است که دنبال کنندگان زیادی داشته باشد.

فکر می‌کنم همین است که یک مربی بزرگ را می‌سازد. کلوپ چیزی فراتر از ارائه یک فوتبال خوب است. او کاری بیشتر از کسب پیروزی در دیدارها و به دست آوردن جام قهرمانی انجام می‌دهد. او روی زندگی مردم تاثیر دارد، هر روز و هر لحظه. و فکر می‌کنم کلوپ این کار را برای لیورپول انجام می‌دهد.»

این مدافع سابق یونایتد درباره رقابت او با پپ گواردیولا اضافه کرد: «هردوی آنها مربیانی استثنائی هستند. من همیشه کلوپ را ترجیح می‌دادم. این سبک نگاه من به فوتبال است. پپ هم نابغه‌ای بی‌نظیر است. کاری که او در بارسلونا، بایرن و حالا منچسترسیتی کرده باورنکردنی است.»

دیدگاه‌ها