کد خبر : 2008376 | 22 اسفند 1402 ساعت 11:41 | 75.5K بازدید | 77 دیدگاه

چراغ سبز لیورپول به بارسا: این ستاره برای شما

لیورپول آماده است تا در صورت دریافت پیشنهاد قابل توجه با پیوستن لوئیس دیاز، ستاره این تیم، به بارسلونا موافقت کند.

چراغ سبز لیورپول به بارسا: این ستاره برای شما

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب دیاز در ترکیب لیورپول در چند فصل اخیر باعث شده است که چند باشگاه بزرگ اروپایی شرایط او را با دقت زیر نظر داشته باشند. 

این بازیکن از زمان حضور در لیورپول در سال 2022 تا به حال توانسته نمایش قابل تحسینی را در آنفیلد به نمایش بگذارد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در چند فصل اخیر لقب گرفته است و به همین دلیل چندین باشگاه علاقه زیادی به جذب او دارند. 

1976263

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر از تصمیم لیورپول برای فروش این ستاره کلمبیایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو خبر داده بودند و بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی بود که نامش در کنار نام او به گوش می‌رسید. 

نشریه کلمبیایی ال هرالدو مدعی شده است که مدیران لیورپول آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهادی بین 120 تا 145 میلیون یورو با جدایی دیاز موافقت کنند و در صورتی که بارسا بتواند این مبلغ را پرداخت کند، مشکلی برای جذب این بازیکن نخواهد داشت. 

هرچند شرایط مالی فعلی بارسلونا به شکلی است که بعید به نظر می‌رسد حاضر به پرداخت این مبلغ برای دیاز باشد اما در صورتی که موفق به فروش چند ستاره در تابستان شود، شاید شرایط برای آنها تغییر کند.

دیدگاه‌ها