کد خبر : 2008380 | 22 اسفند 1402 ساعت 12:09 | 66.4K بازدید | 42 دیدگاه

فوتبال همین است

هرگز فکر نمی‌کردم روزی از رئال بروم!

مارتین اودگارد مدت‌ها رویای بازی برای رئال در بالاترین سطح و کسب افتخارات متعدد را داشت ولی در نهایت سر از آرسنال در آورد.

هرگز فکر نمی‌کردم روزی از رئال بروم!

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد در سال 2021 و در حالی‌ که نتوانسته بود در رئال مادرید آن‌طور که انتظار می‌رفت بدرخشد پایتخت اسپانیا را ترک کرد و به لندن رفت تا با امضای قرارداد به آرسنال ملحق شود.

1677849

اودگارد که حالا کاپیتان آرسنال است، از کودکی هوادار و شیفته این تیم بوده و حتی در سال‌های اولیه فوتبالش تا یک‌ قدمی پیوستن به آرسنال پیش رفته بود ولی در سال 2015 وقتی پیشنهاد رئال رسید، بی درنگ پاسخ مثبت داد. 

او از امکانات چند باشگاه بزرگ دیگر مثل بایرن نیز دیدن کرده بود ولی در 16 سالگی ترجیح داد به رئال ملحق شود و بعد از چند سال حضور قرضی در لیگ هلند و سپس سوسیداد و آرسنال، زمانی که متوجه شد در ترکیب ثابت رئال جایی نخواهد داشت، به شکل قطعی راهی آرسنال شد.

1973252

اودگارد در مصاحبه جدیدش گفت تصور نمی‌کرد روزی از رئال مادرید به شکل قطعی جدا شود. او که در آرسنال یک ستاره تاثیرگذار است و با این تیم به صدر لیگ برتر نیز رسیده، گفت: «همیشه اطمینان داشتم که برای رئال بازیکن مهمی می‌شوم و با این تیم در لیگ قهرمانان بهترین بازی‌ها را انجام خواهم داد و افتخارات زیادی کسب خواهم کرد ولی در فوتبال مثل زندگی همیشه اوضاع به سود شما پیش نمی‌رود. وقتی در رئال بودم، حتی برنامه‌ام این نبود که به شکل قرضی راهی تیمی دیگر شوم. فکر نمی‌کردم از رئال جدا شوم ولی فوتبال همین است.»

دیدگاه‌ها