کد خبر : 2008391 | 22 اسفند 1402 ساعت 12:51 | 71.1K بازدید | 31 دیدگاه

ترکیه دیوانه گولر

امباپه هم نمی‌تواند جلوی آردا را بگیرد

در ترکیه معتقدند آردا گولر فصل بعد نقش مهمتری در رئال خواهد داشت و حتی با آمدن کیلیان امباپه نیز می‌تواند فیکس بازی کند.

امباپه هم نمی‌تواند جلوی آردا را بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، هواداران حاضر در برنابئو بعد از پیروزی 4-0 تیم محبوبشان برابر سلتا راضی و خندان ورزشگاه را ترک کردند ولی آنها بهانه دیگری نیز برای خوشحالی داشتند. 

یکشنبه شب طلسم شکست و آردا گولر، خرید جنجالی 30 میلیون یورویی رئال، پایش به گلزنی باز شد. در دقیقه 93 او پاسی عالی از دنی سبایوس گرفت و با جا گذاشتن دروازه‌بان و با پای غیرتخصصی خود توانست دروازه را باز کند.

2000264

در ترکیه ماه‌ها منتظر چنین لحظه‌ای بودند و حالا بسیار از گلزنی ستاره 18 ساله خوشحالند. شنول جورلو، مدیر سابق آکادمی فنرباغچه، در مورد آردا به آاس گفت: «او یک گل کامل و بی نقص برای رئال زد. معتقدم کارلو آنچلوتی در بهترین زمان و بدون هیچ عجله‌ای آردا را به زمین فرستاد و همان یکی دو دقیقه برای او کافی بود تا نشان دهد چه استعداد خالصی است. ما اینجا او را در تمرینات و بازی‌های فنر دیده بودیم ولی الان او در رئال است و قطعا آنچلوتی بهتر از هر کسی شرایط آردا را می‌داند. بعد از ماه‌ها مصدومیت، حالا روند وفق‌پذیری او عالی و سریع پیش می‌رود و من همیشه گفته‌ام که آردا در 22 یا 23 سالگی به اوج خواهد رسید. باید به آردا زمان داد.»

گفته می‌شود رئال قصد دارد در تابستان آردا را به تیمی دیگر قرض بدهد اما اطرافیان این بازیکن شایعات اینچنینی را تکذیب می‌کنند.

مصطفی اوزون، اولین مربی آردا، به آاس گفت: «معتقدم او در رئال خواهد ماند و جایی نمی رود. آردا یک پدیده است و اگر آنچلوتی به او بیشتر میدان بدهد، سودش را خواهد برد. او هر چه بیشتر بازی کند، قوی‌تر نیز خواهد شد. من آردا را فصل بعد در رئال بازیکنی مهم و ثابت می‌بینم، حتی اگر کیلیان امباپه به رئال ملحق شود.»

دیدگاه‌ها