کد خبر : 2008394 | 22 اسفند 1402 ساعت 13:01 | 42.8K بازدید | 7 دیدگاه

مایکل ادواردز دوباره در آنفیلد

توافق قطعی: نابغه گمنام لیورپول برگشت

مایکل ادواردز بعد از توافق با مالکان لیورپول، دوباره به این باشگاه برمی‌گردد و مدیر ورزشی قرمزها خواهد شد.

توافق قطعی: نابغه گمنام لیورپول برگشت

به گزارش "ورزش سه"، مایکل ادواردز موافقت کرده است که به لیورپول بازگردد تا پروژه جدید لیورپول بعد از جدایی یورگن کلوپ را رهبری کند، اتفاقی که یک پیروزی بزرگ برای جان هنری و همکارانش است. انتظار می‌رود ریچارد هیوز، مدیر ورزشی سابق بورنموث در آنفیلد به او بپیوندد.

باشگاه بعد از اعلام جدایی کلوپ برای بازگرداندن ادواردز تلاش خود را شروع کرد و امروز به هدف خود رسید.

2000641

ادواردز دو سال و نیم پیش و با اتمام قراردادش لیورپول را ترک کرده بود. مدیران لیورپول علیرغم چندین ماه تلاش برای متقاعد کردن این مدیر 42 ساله برای ماندن و تمدید قرارداد، در نهایت موفق به انجام این کار نشدند و مایکل ادواردز روی تصمیم خود پافشاری کرد. 

منابع نزدیک به ادواردز همان زمان مدعی شده بودند شایعات توافق او با نیوکاسل و مالکان جدید این باشگاه حقیقت ندارد و همینطور نیز بود.

ادواردز در ابتدا به عنوان رئیس بخش آنالیز باشگاه در سال 2011 به لیورپول پیوست و پنج سال بعد پست او به سمت مدیر ورزشی ارتقا یافت. 

2000640

او در زمان حضورش به عنوان مدیر ورزشی لیورپول، موفق به خرید 36 میلیون پوندی ابراهیما کوناته و تمدید قرارداد برخی از ستاره‌های لیورپول مانند ویرژیل فن دایک، فابینیو و ترنت الکساندر آرنولد شد. در سال‌های اخیر از مایکل ادواردز به عنوان نابغه گمنام پشت پرده لیورپول نام برده شده و نقش او در بازسازی باشگاه و موفقیت سال‌های اخیر عیرقابل انکار بوده است.

دیدگاه‌ها