کد خبر : 2008396 | 22 اسفند 1402 ساعت 13:10 | 40.2K بازدید | 40 دیدگاه

بن هور، گلادیاتور و اسپارتاکوس

مستند یزدانی- تیلور، آماده اکران جهانی!

اتحادیه جهانی کشتی طی یکی، دو سال اخیر اهمیت ویژه‌ای به دوئل حسن یزدانی و دیوید تیلور داده است.

مستند یزدانی- تیلور، آماده اکران جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که چند ماهی از راند ششم مبارزه دو فوق ستاره وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد جهان می گذرد، اتحادیه جهانی کشتی همچنان روی این دوئل جذاب زوم است و با انتشار یک مستند 13 دقیقه‌ای از رویارویی یزدانی و تیلور در بلگراد بار دیگر فضای این دوئل را داغ کرده است. 

این مستند که تمامی لحظات مربوط به تمرینات، کنفرانس مطبوعاتی و مسابقات حسن یزدانی و دیوید تیلور به نمایش گذاشته شده و در نهایت با پیروزی جادوگر آمریکایی و قهرمانی او به پایان رسیده، مورد توجه علاقه مندان به کشتی قرار گرفته است.

البته که اتحادیه جهانی نیز همچنان اهمیت ویژه‌ای برای این دوئل قائل است و روز گذشته دو پست روی صفحه اینستاگرام در خصوص پخش این مستند منتشر کرده بود. 

2000642

اما حالا دیگر کمتر از 5 ماه تا المپیک پاریس باقی مانده، جایی که احتمالا همه بازهم منتظر رویارویی احتمالی حسن یزدانی و دیوید تیلور در فینال وزن 86 کیلوگرم خواهند بود. در فینال المپیک توکیو هم این مبارزه رخ داد و حسن در حالی که تا ثانیه‌های اخر پیش بود، روی یک غافلگیری مدال طلا را به حریفش واگذار کرد و آنقدری عصبانی شده که همچنان تصاویر مربوط به آن روز کذایی برایش تداعی می‌شود. شاید حتی دوستان حسن یزدانی هم او را اینقدر عصبانی و آشفته ندیده بودند. 

این بار شرایط کمی متفاوت‌تر است. هنوز در فاصله حدود 130 روز مانده تا المپیک حسن یزدانی به خاطر جراحی کتف خود روی تشک نرفته و تمرینات کشتی را هم آغاز نکرده است. از سوی دیگر دیوید تیلور هم مثل سال‌های اخیر در هیچ تورنمنتی شرکت نکرده و فقط قصد دارد در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا رقابت کند.

2000643

اما تفاوت بزرگ این روزهای حسن یزدانی و دیوید تیلور فعالیت در فضای مجازی است. آخرین پست حسن یزدانی روی صفحه اینستاگرام مربوط به قبل از مسابقات جهانی کشتی و مراسم ازدواجش است. این در حالی است که دیوید تیلور دائما در فضای مجازی فعالیت دارد و حتی خیلی از پست‌هایی که در صفحه او دیده می‌شود، با اتحادیه جهانی کشتی به صورت مشترک قرار داده شده است. 

تیلور برای راند هفتم مبارزه خود با حسن یزدانی قطعا برگ برنده را در دست خود می‌بیند و با اعتماد به نفس بیشتری وارد تشک می‌شود، با توجه به اینکه از 6 مبارزه قبلی فقط یک بار به یزدانی باخته و 5 بار دیگر را برنده بوده است. 

با اینکه کادرفنی تیم ملی کشتی و برخی از کارشناسان کشتی ایران معتقدند نباید خیلی به دوئل حسن یزدانی و دیوید تیلور پرداخته شود تا بار از روی دوش فوق ستاره کشتی ایران کم شود، اما اتحادیه جهانی کشتی دائما به این دوئل حساس وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد جهان می‌پردازد؛ اتفاقی که برعکس حسن، تیلور از آن به خوبی استقبال می‌کند.

2000644

دیدگاه‌ها