کد خبر : 2008404 | 22 اسفند 1402 ساعت 13:45 | 43.6K بازدید | 41 دیدگاه

ورزشگاه پر می‌شود اما؛

خطر فاجعه فرانکفورت: بارسلونا در تسخیر ناپلی‌ها

انتظار می‌رود امشب بیش از یک سوم از ورزشگاه مونتجوئیک به اشغال هواداران ناپولی در بیاید و خاطره بازی تاریخی برابر آینتراخت فرانکفورت تکرار شود.

خطر فاجعه فرانکفورت: بارسلونا در تسخیر ناپلی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، در 14 آوریل 2022، بارسلونا از لحاظ ورزشی و اجتماعی ضربه بسیار سختی خورد، ضربه‌ای که باشگاه کاتالان نمی‌خواهد تکرار شود. 

در آن روز، بارسا پس از پیروزی 2-3 آینتراخت فرانکفورت در بازی برگشت در نوکمپ، از لیگ اروپا حذف شد. اما بدترین قسمت ماجرا این بود که تیم آلمانی علیرغم بازی در خارج از خانه، احساس می‌کرد در ورزشگاه خود حضور دارد و تقریباً 40000 هوادار از آنها در نوکمپ حمایت کردند. 

2000651

فرانکفورتی‌ها از عدم کنترل بلیت‌های در حال فروش توسط هیئت مدیره بارسلونا سوء استفاده کردند. امشب، در حالی که نوکمپ در حال ساخت است و هواداران بارسا در فصل جاری چندان مشتاق رفتن به مونتجوئیک نشان نداده‌اند، بارسا دعا می‌کند که آن اتفاق تکرار نشود.

داده‌ها اطمینان بخش نیستند. 2600 بلیتی که به دستور یوفا به تیم رقیب اختصاص داده شده، در مدت زمان کوتاهی تمام شدند. بنابراین، 2600 هوادار ناپولی مطمئنا در ورزشگاه خواهند بود. اما علاوه بر این، گروه‌های هواداری ناپولی اطمینان می‌دهند که 4000 هوادار نیز  بدون بلیت وارد بارسلونا می‌شوند تا راهی برای دسترسی به ورزشگاه حتی اگر در منطقه‌ای که برای هواداران رقیب در نظر گرفته نشده باشد، پیدا کنند. طبق اعلام شورای شهر بارسلونا، حدود 17000 ناپلی هم در بارسلونا زندگی می‌کنند و بسیاری از آنها قصد دارند برای دیدن بازی به ورزشگاه بروند.

2000650

اگر در نظر بگیریم که تنها 17000 عضو رسمی بارسلونا اشتراک دائمی استادیوم المپیک مونتجوئیک را دارند و در بیشتر مسابقات بقیه صندلی‌ها توسط گردشگران یا افراد عادی اشغال می‌شود، جای تعجب نخواهد بود که هواداران ناپولی امروز نزدیک به نیمی از ورزشگاه را اشغال کنند.

دیدگاه‌ها