کد خبر : 2008410 | 22 اسفند 1402 ساعت 13:47 | 44K بازدید | 60 دیدگاه

اشتباه بزرگ چلسی: باید رونالدو را می‌خریدید!

ویلیام گالاس، ستاره سابق چلسی، معتقد است که مدیران این باشگاه اشتباه بزرگی با نخریدن کریستیانو رونالدو انجام دادند.

اشتباه بزرگ چلسی: باید رونالدو را می‌خریدید!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در اوایل فصل 23-2022 با اریک تن‌هاخ به مشکل جدی خورد و مصاحبه تندی که با پیرس مورگان داشت باعث شد که با توافق دو طرفه قراردادش را با باشگاه منچستریونایتد فسخ کند و از این تیم جدا شود. 

باشگاه‌های بسیاری در آن زمان به جذب این بازیکن علاقمند بود و نام یکی از باشگاه‌هایی که فرصت جذب او را به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد داشت، چلسی بود اما او در نهایت راهی لیگ فوتبال عربستان شد و پیراهن النصر را به تن کرد. 

این در حالی است که یکی از مشکلات جدی چلسی از فصل گذشته تا به حال عملکرد مهاجمانی است که در این تیم حضور دارند و حالا گالاس مدعی شده است که آنها با نخریدن رونالدو اشتباه بزرگی را مرتکب شدند. 

2000603

این مدافع سابق آبی‌های لندن در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «چلسی اشتباه بزرگی در نخریدن رونالدو کرد. او در دسترس بود و چلسی می‌توانست مقصد بسیار خوبی برای این بازیکن باشد اما آنها این فرصت را از دست دادند. 

همه می‌دانند که رونالدو می‌تواند تا چه حد در رختکن نقش مهمی را ایفا کند، او می‌تواند روحیه و ذهنیت پیروزی را به تیم اضافه کند و حضورش به سود بازیکنان این تیم بود. این اشتباه بزرگی بود که چلسی مرتکب شد.»

دیدگاه‌ها