کد خبر : 2008416 | 22 اسفند 1402 ساعت 14:08 | 41K بازدید | 9 دیدگاه

تصمیم نهایی بارسلونا: دو مدافع باید بروند

باشگاه بارسلونا قصد دارد دو مدافع میانی را در پنجره تابستانی پیش رو به فروش برساند.

تصمیم نهایی بارسلونا: دو مدافع باید بروند

به گزارش "ورزش سه"، شرایط مالی باشگاه بارسلونا و قوانین فرپلی مالی سختگیرانه لالیگا و یوفا باعث شده است که آنها چاره دیگری جز فروش چند بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده نداشته باشند. 

پیش از این هم بسیاری از منابع نزدیک به این باشگاه و هم خاویر تباس، رئیس لالیگا، تاکید کرده بودند که تنها راه برای بهبود شرایط این تیم و داشتن فرصت جذب بازیکنان جدید برای آنها این است که بتوانند چند بازیکن بزرگ را در ماه‌های پیش رو به فروش برسانند. 

2000662

حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که مدیران این باشگاه به نتیجه رسیده‌اند که بهتر است دو مدافع میانی از بین مدافعانی که در اختیار دارند را برای فروش بگذارند و پیشنهاداتی که برای خرید آنها ارائه خواهد شد را بررسی خواهند کرد. 

رونالدو آرائوخو و کوبارسی دو بازیکنی هستند که بارسا حاضر نیست به هیچ وجه با جدایی آنها موافقت کند چون جزئی از پروژه طولانی مدت ورزشی این باشگاه به حساب می‌آیند. به این ترتیب آنها برای فروش ژول کنده، آندریاس کریستنسن، اینیگو مارتینز، اریک گارسیا و کلمنت لنگله آماده خواهند بود و در صورتی که پیشنهاد خوبی برای خرید آنها ارائه شود، می‌پذیرند.

دیدگاه‌ها