کد خبر : 2008417 | 22 اسفند 1402 ساعت 14:40 | 53K بازدید | 12 دیدگاه

امباپه و دو ابرستاره در فهرست تیری آنری

تیری آنری قصد دارد از سه ستاره بزرگ فوتبال فرانسه در تیم خود برای المپیک پاریس استفاده کند.

امباپه و دو ابرستاره در فهرست تیری آنری

به گزارش "ورزش سه"، تیری آنری، مربی تیم فوتبال المپیک فرانسه، ماموریت دارد یکی از مورد انتظارترین مدال‌های این رویداد تابستانی را برای کشورش به دست بیاورد، طلا در فوتبال مردان. و برای تحقق آن، او سه نام بزرگ را در دفترچه‌اش وارد کرده است.

طبق ادعای لوپاریزین، آنری امیدوار است که کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان و اولیویه ژیرو را در تیم خودش داشته باشد. سه مهاجم بزرگ و تاریخ‌ساز تیم ملی فرانسه، که جهشی بزرگ از نظر کیفی به تیم المپیک فرانسه خواهند داد تا یک مدال المپیک را به رکوردهای رشک برانگیز قبلی خود اضافه کنند. سه بازیکنی که سابقه قهرمانی جام جهانی را در کارنامه دارند.

1957094

قرارداد امباپه با پی اس جی در پایان فصل تمام می‌شود و از ماه جولای او بازیکن رئال مادرید خواهد بود. حضور در یورو 2024 و سپس تمرینات پیش فصل رئال می‌تواند مانع بزرگ او برای حضور در المپیک باشد.

گریزمان و ژیرو (چهارمین و برترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه) نیز به راحتی نمی‌توانند باشگاه‌های خود را برای رفتن به المپیک متقاعد کنند. اگرچه جذابیت یک رویداد المپیک همیشه توجه فوتبالیست‌های بزرگ را به خود جلب می‌کند اما این رویداد در تقویم رسمی فیفا نیست و هر سه بازیکن باید رضایت باشگاه خود را به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها