کد خبر : 2008438 | 22 اسفند 1402 ساعت 16:54 | 12.9K بازدید | 7 دیدگاه

همیشه در مسیر قهرمانی باشید؛

پیام وزیر ورزش برای قهرمانی فوتسالیست‌ها

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، در پیامی عنوان قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در بازی‌های المپیک زمستانی ناشنوایان را تبریک گفت.

پیام وزیر ورزش برای قهرمانی فوتسالیست‌ها

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران ساعتی پیش با پیروزی سه بر یک مقابل ژاپن، جام قهرمانی مسابقات المپیک زمستانی ترکیه 2024 را بالای سر برد و پس از قهرمانی در آسیا و جهان، سال 1402 را به رویایی‌ترین شکل ممکن به پایان رساند.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، در پیامی عنوان قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در بازی‌های المپیک زمستانی ناشنوایان که کشور ترکیه میزبانی آن را برعهده داشت، تبریک گفت.

2000692

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

فتح سکوی قهرمانی در بازی‌های المپیک زمستانی ناشنوایان که با همت و غیرت تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران با عزت و اقتدار به ارمغان آمد، افتخاری قابل توجه و ارزشمند در ورزش کشور محسوب می‌شود که قابل تمجید است.

با ابراز خرسندی از این موفقیت ارزنده، به ملی‌پوشان فوتسال ناشنوایان، کادر فنی و سرپرستی، فدراسیون ورزش ناشنوایان و مردم ورزشدوست تبریک می‌گویم و امیدوارم ورزشکاران این قشر که دنیایی پر از زیبایی و احساس دارند همواره در مسیر قهرمانی باشند.
خداوند یار و یاورتان

هدایت تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران بر عهده رضا داورزنی، از مربیان شناخته شده فوتسال کشور است که پس از قهرمانی در جام جهانی ناشنوایان، این بار جام قهرمانی المپیک زمستانی را هم با فوتسالیست‌های ناشنوای ایران بدست آورد. لازم به ذکر است، که علی رعدی دیگر مربی بزرگ فوتسال ایران با تیم ملی فوتسال ناشنوایان، قهرمان مسابقات آسیایی شده بود

دیدگاه‌ها