کد خبر : 2008441 | 22 اسفند 1402 ساعت 17:13 | 20.1K بازدید | 25 دیدگاه

روی نیمکت ما کسی نبود

آل‌نعمه: وضعیت سپاهان مثل چلسی است

احمد آل‌نعمه درباره شرایط فولاد خوزستان برای دیدار با سپاهان صحبت کرد.

آل‌نعمه: وضعیت سپاهان مثل چلسی است

به گزارش "ورزش سه"، احمد آل‌نعمه، سرمربی تیم فولاد خوزستان، در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر، حاضر شد و درباره شرایط تیمش گفت: ما فردا یک بازی خیلی مهم روبروی تیم سپاهان داریم؛ تیم سپاهان که می‌دانید در خط حمله‌اش نفرات خطرناک و خوبی دارد و قطعا چون خودم سابقه بازی در تیم سپاهان را دارم، می‌دانم سپاهان از جمله تیم‌هایی است که در بازی‌های خارج از خانه تهاجمی‌تر بازی می‌کند. ما هم تدابیر خودمان را داریم و این بازی نسبت به بازی قبل دستمان پرتر است. مصدومان تیم رسیدند و تمرینات خوبی انجام دادیم تا دست پر از بازی خارج شویم.

ویدئو: 327178

او ادامه داد: بازی با پرسپولیس هم شما و هم ما می‌دانستیم که پرسپولیس تیم خوبی است و با نفراتی که در نیم فصل دوم اضافه کرده بود، قدرتمندتر شده بود. ما هم دستمان خالی است و بعد از بازی هم اعلام کردم که دستم خالی بود. شرایط خوبی داشتیم و در شرایط یازده به یازده موقعیت خلق کردیم. در ورزشگاه آزادی ما موقعیت زیاد داشتیم و طبیعی است برابر پرسپولیس وقتی تیم عقب می‌افتد، فشار بیشتری می‌‌آورد، اما ما در نیمه اول توانستیم آن را کنترل کنیم. اگر تیم ده نفره نمی‌شد، می‌توانست بازی به طور دیگری ادامه پیدا کند.

سرمربی فولاد خوزستان اضافه کرد: دستم خالی بود. من دفاع وسط و دفاع راست روی نیمکت نداشتم و دیدید که ساسان انصاری در آن پست بازی کرد. من هافبک دفاعی نداشتم؛ یک هافبک دفاعی جوان هم داشتم که گفتند کارتش صادر نشده. هر بازیکنی داشتم در خط حمله بود و دستم خالی بود. خودم در این ذهنم بودم که بعد از گل زدن سیستم را تغییر دهم و ۴-۵-۱ بازی کنم اما دیدم روی نیمکت کسی نیست.

احمد آل‌نعمه با اشاره به وضعیت دیگر بازیکنان جوان تیمش خاطرنشان کرد: من بازیکنانی دارم که خیلی جوان هستند و احساس کردیم در بازی بزرگ شاید نتوانند به ما کمک کنند اما قطعا در آینده خواهید دید که ما بازیکنان جوان تیم را بازی خواهم داد. در ۳-۴ سال اخیر دیدید که از جوانان خیلی کم به بزرگسالان آمده بودند، اما در یک سالی که من اینجا هستم، همیشه من و آقای غبیشاوی می‌رفتیم بازی‌های تیم پایه را می‌دیدیم. الان می‌بینید تیم ما ۶-۷ نفر بازیکن جوان دارد که با نظر من بود.

وی افزود: دیدگاه ما نسبت به سپاهان همان دیدگاه همیشگی است. سپاهانی که قهرمان بوده و پرمهره است. تیمی که مانند نیم فصل اول در رده‌های بالای جدول بوده و تیم را هم توجیه کردیم که نباید به بازی‌های گذشته سپاهان نگاه کنید. به قول فوتبالی‌ها نباید شل بگیریم. برای هر تیم بزرگی پیش می‌آید که نتواند چند بازی را هم ببرد. چلسی الان کجای جدول است؟ بارسلونا الان مدتی است در جمع بالانشینان جدول اسپانیا نیست و چند باخت پشت سر هم داشت.

او در پایان گفت: من خودم زمانی که به عنوان سرمربی هدایت تیم فولاد را عهده گرفتم، شرایط سختی داشتیم. با آبادان بازی ۹ امتیازی داشتیم و سربلند بیرون آمدیم. با ملوان بازی داشتیم که الان مدعی لیگ است. با گل گهری داشتیم که در رده چهارم جدول است. یک تیم در داخل زمین داشت و یک تیم هم روی نیمکت داشت. بعد از آن هم پرسپولیس و حالا هم که با سپاهان داریم، امیدوار هستم فردا از بازی خانگی دست پر خارج شویم. خریدهای باتجربه‌ای داشتیم که با شرایط لیگ آشنا هستند و قطعا می‌توانند در نیم فصل دوم ما را همراهی کنند.

دیدگاه‌ها