کد خبر : 2008445 | 22 اسفند 1402 ساعت 18:01 | 18.5K بازدید | 40 دیدگاه

ستاره اتلتیکو اینتر را تهدید کرد: منتظر باشید!

اکسل ویتسل از هواداران اتلتیکومادرید درخواست کرد تا مقابل اینتر بیشترین حمایت را این تیم داشته باشند.

ستاره اتلتیکو اینتر را تهدید کرد: منتظر باشید!

به گزارش "ورزش سه"، اکسل ویتسل امیدوار است که با حمایت هواداران اتلتیکو در مادرید بتوانند اینتر را شکست دهند و راهی دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

اتلتیکومادرید که در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 1-0 از اینتر شکست خورده بود، فرداشب میزبان این تیم ایتالیایی است.

اکسل ویتسل درخصوص رویارویی با اینتر گفت: "در بازی گذشته خیلی بد بازی کردیم اما باید طرز فکر خود را تغییر دهیم چون نمی‌توانیم به این شکل ادامه دهیم. فردا لیگ قهرمانان و بازی در خانه ماست. بازی‌های خوبی را در خانه انجام داده‌ایم و این تفاوت ایجاد می‌کند."

اینتر؟

اینتر در همه بخش‌ها بسیار قوی است، فردا بازی آسانی نخواهد بود، اینتر تیمی بسیار تهاجمی و فشرده است. اگر بتوانیم مثل آن‌ها باشیم، فردا می‌توانیم کاری انجام دهیم.

آنتوان گریزمان؟

گریزی به تیم قدرت زیادی می‌دهد و زمانی که او غایب است، اوضاع فرق می‌کند. او بازیکن مهمی برای ماست و ما بسیار خوشحالیم که او بازگشته است.

2000698

آینده؟

هیچ خبری نیست، من روی باز‌ی‌های آینده تمرکز کرده‌ام. وقتی زمان صحبت فرا برسد، این کار را خواهم کرد، اکنون مهم بازی فرداست.

پیش‌بینی نحوه بازی اینتر؟

ما باید یک بازی هوشمندانه انجام دهیم، ما در خانه هستیم. باید تا پایان بازی با قدرت باشیم.

پیام برای هواداران؟

ما درک می‌کنیم که هواداران بعد از بازی کادیز احساس بدی خواهند داشت، اما فردا در خانه است و شرایط متفاوت خواهد بود. ما جو فوق العاده‌ای در ورزشگاه خواهیم داشت، من شکی در این مورد ندارم.

دفاع مقابل اینتر؟

این آسان نیست. ما باید سبک بازی آن‌ها را به طور تیمی متوقف کنیم و دفاع فقط مربوط به خط دفاعی نیست.

دیدگاه‌ها