کد خبر : 2008447 | 22 اسفند 1402 ساعت 18:22 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

جنگ ستارگان: چهار غول و یک جام رویایی

فردا دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد شد.

جنگ ستارگان: چهار غول و یک جام رویایی

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال لیگ قهرمانان اروپا به نیمه نهایی خود رسیده است و چهار تیم زراعت بانک ترکیه، یاستربسکی ونگل لهستان، لوبه و ترنتینوی ایتالیا به دنبال صعود به فینال هستند.

در یکی از این دیدارها و در یک دربی تمام ایتالیایی، ترنتینو میزبان لوبه خواهد بود. شاگردان فابیو سولی در ترنتینو در بهترین وضعیت خود هستند و تنها مشکلشان غیبت ریکاردو اسبرتولی پاسور و سرگروه تیمشان است. اما در تیم لوبه با سرمربیگری جیان لورنزو بلنجینی وضعیت پس از دو شکست پیاپی مقابل مونزا در پلی آف سوپر لیگای ایتالیا وخیم است و امیدوارند با پیروزی در بازی رفت کمی از این وضعیت بد خارج شوند و فشارها را کم کنند.

در دیگر دیدار این مرحله، یاستربسکی ونگل لهستان میزبان زراعت بانک ترکیه است. نماینده لهستان در دوره قبل نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و قصد دارد کار نیمه تمام سال قبل خود را تمام کنند. شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی در پلاس لیگای لهستان نیز در صدر جدول هستند و با توجه به حضور بی‌شمار تماشاگرانشان به دنبال پیروزی برابر زراعت بانک ترکیه هستند.

زراعت بانک ترکیه که برای اولین بار راهی این مرحله شده با ستاره‌هایی چون متئو اندرسون، اوروئول کامخو، ووتر ترمات، بنی تویینسترا، لوسیانو ویسنتین و ارسلان اکشی به دنبال ادامه رویاپردازی خود در لیگ قهرمانان است و با توجه به اینکه سوپرفینال این تورنمنت در ترکیه برگزار خواهد شد، تمام تلاششان را برای صعود به فینال به کار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها