کد خبر : 2008469 | 22 اسفند 1402 ساعت 20:58 | 23.7K بازدید | 2 دیدگاه

تاریخچه بازی با ذوب‌آهن را نگاه نکرده‌ایم؛

مارکو: جذب بازیکن‌های مازاد تیم نکونام صحت ندارد

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در کنفرانس خبری مصاف با ذوب آهن با سوال چالش برانگیزی مواجه شد.

مارکو: جذب بازیکن‌های مازاد تیم نکونام صحت ندارد

به گزارش "ورزش‌ سه"، مارکو داکونیا، مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، در غیبت سیروس پورموسوی که به دلیل اخراج مقابل پرسپولیس اجازه حضور در نشست خبری را نداشت، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: برای یک بازی خیلی مهم اینجا هستیم. شناخت کافی از ذوب آهن داریم. می‌دانیم در 5 بازی اخیر ذوب آهن بردی نداشته. احتمالن تشنه بردن بازی با ما هستند و ما مراقب هستیم. بعد از بازی استقلال ما در این هفته آماده‌سازی بسیار خوبی داشتیم. مطمئن هستیم در مقابل ذوب آهن بازی بسیار سختی خواهیم داشت. بازیکنان ما بسیار باانگیزه هستند و بسیار خوب آماده شده‌اند.

خبرنگاری درباره اخراج پورموسوی در بازی قبل پرسید و اینکه عدم حضورش چقدر در بازی فردا موثر خواهد بود. او در این زمینه گفت: جایگاه آقا سید مشخص است. او نفر اول ماست. ما همیشه با هم جلسه داریم تا بهترین تاکتیک را برای هر بازی استفاده کنیم. مسلما ایشان را نخواهیم داشتیم به عنوان یک رهبر بسیار خوب. برنامه دوم را استفاده می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم.

او درباره مصدومیت و محرومیت در اردوی استقلال خوزستان هم گفت: ما حسین احمدی را فردا نداریم و چهار کارته است. بقیه همه آماده هستند.

2000738

خبرنگاری از مارکو پرسید که بنابر پیمان خواهرخواندگی دو باشگاه استقلال و استقلال خوزستان برخی بازیکنان که در لیست جواد نکونام نیستند به استقلال خوزستان می‌آیند. مارکو رابی در واکنش به این سوال گفت: این اصلا درست نیست. اصلا نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم، چون اصلا اطلاعاتی ندارم.

خبرنگاری از مارکو پرسید که استقلال خوزستان در 5 بازی اخیر با ذوب آهن فقط یک پیروزی داشته، 3 شکست و یک تساوی. رابی در پاسخ به این سوال که استقلال خوزستان این فاکتور و ذهنیت منفی را چطور مدیریت کرده اینطور واکنش نشان داد: بچه‌های ما از نظر روانی آماده هستند. اما تاریخچه مسابقات را برای آنها توضیح ندادیم. ما فقط روی 90 دقیقه تمرکز داریم. 

2000739

او درباره نتایج ذوب آهن در 5 بازی اخیر هم گفت: اینجا جایی است که باید عکس العمل خوبی نشان بدهیم. خارجی‌های ما هماهنگی بهتری پیدا کرده‌اند و در بازی‌های اخیر هماهنگی بهتری پیدا کرده‌ایم. ما فردا با قدرت وارد زمین می‌شویم که اول نبازیم و بعد بهترین نتیجه را بگیریم.

مارکو در پایان گفت: امیدوارم فردا بازی خوب و منصفانه‌ای را شاهد باشیم و تماشاگران هم بازی خوبی ببینند.

دیدگاه‌ها