کد خبر : 2008473 | 22 اسفند 1402 ساعت 21:22 | 12.9K بازدید | 9 دیدگاه

ترکیب الهلال برای صعود به نیمه‌نهایی آسیا

الهلال با ترکیبی قابل پیش‌بینی و برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، به مصاف الاتحاد می‌رود.

ترکیب الهلال برای صعود به نیمه‌نهایی آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا الهلال در استادیوم ملک عبدالله شهر جده ملقب به الجوهرة، میهمان الاتحاد است. آبی‌های ریاض با پیروزی دو بر صفر در بازی رفت، شانس زیادی برای صعود به دور بعد دارند.

ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، تصمیم گرفته است تا برای این دیدار یاسین بونو را از لیست تیم خارج کرده و در عوض، پنج بازیکن خارجی خود را در پست‌های دیگر انتخاب کند. او امشب از محمد العویس در درون دروازه استفاده کرده است.

امشب در خط دفاعی الهلال کالیدو کولیبالی به میدان می‌رود و زوج او نیز همچون همیشه علی البلیهی خواهد بود. ژسوس برای انتخاب مدافع راست خود دست روی یاسر الشهرانی گذاشته است و سعود عبدالحمید نیز در سمت چپ بازی خواهد کرد.

در خط میانی نیز شاهد حضور ۲ بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوز به همراه سرگوی میلینکوویچ ساویچ بازیکنانی هستند که برای آبی‌های ریاض به میدان خواهند رفت. حضور سلمان الفرج نیز در نوع خود جالب توجه است که او از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود.

عناصر تهاجمی تیم نیز سالم الدوسری و مالکوم هستند که به عنوان وینگر‌های راست و چپ انجام وظیفه خواهند کرد. به مانند دیدارهای این فصل الکساندر میتروویچ ترک مهاجم الهلال در دیدار حساس مقابل الاتحاد خواهد بود.

2000741

دیدگاه‌ها