کد خبر : 2008476 | 22 اسفند 1402 ساعت 21:44 | 26.7K بازدید | 38 دیدگاه

ستاره سابق آرسنال هم به آرنولد حمله کرد!

امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال، بابت اظهارات گذشته ترنت الکساندر آرنولد، به این بازیکن حمله کرد.

ستاره سابق آرسنال هم به آرنولد حمله کرد!

به گزارش "ورزش سه"، حواشی پیرامون صحبت‌های الکساندر آرنولد در مورد ارزشمندتر بودن قهرمانی در لیورپول نسبت به منچستر سیتی، همچنان ادامه دارد. ستاره لیورپول در مورد کسب جام در لیورپول گفته بود: «این سخت است. ما در برابر ماشینی هستیم که برای قهرمانی ساخته شده است. این ساده‌ترین راه برای توصیف منچسترسیتی است. با نگاهی به این دوران، اگرچه آن‌ها عناوین بیشتری نسبت به ما کسب کرده‌اند و احتمالاً موفق‌تر بوده‌اند، جام‌های ما به دلیل شرایط مالی در هر دو باشگاه، برای ما و هواداران ما اهمیت بیشتری خواهد داشت. اینکه هر دو باشگاه چگونه تیم‌های خود را دور هم جمع کرده‌اند و روشی که ما دنبال کرده‌ایم، احتمالاً برای هواداران ما معنای بیشتری دارد.»

این مصاحبه با واکنش شدید بازیکنانی مانند ارلینگ هالند، روبن دیاز و دیگر اهالی فوتبال مواجه شد. در جدیدترین مورد، امانوئل پتی بابت اظهارات مدافع لیورپول به او حمله کرده است.

2000751

بازیکن سابق آرسنال گفت: «آنچه آرنولد در مورد جام بردن در لیورپول و اهمیت آن گفته بود مزخرف کامل است. او می‌خواهد بگوید که هواداران لیورپول پرشورتر و بهتر از هواداران سیتی هستند؟ او فکر می‌کند لیورپول مستحق کسب جام‌های بیشتری نسبت به تیم‌های دیگر است؟ مسخره است.

وقتی نظر او را خواندم با خودم فکر کردم و گفتم که کاش قبل از اینکه این حرف‌ها را بزند دهانش را ببندد.  پپ گواردیولا و منچستر سیتی از بهترین قسمت‌های حال حاضر فوتبال هستند و لیورپول هم آنقدر خوب عمل کرده که دلم برای یورگن کلوپ تنگ خواهد شد. اما در مورد آرنولد به‌نظرم قبل از اینکه دهانش را باز کند بهتر است دو بار فکر کند و سپس حرف بزند.»

دیدگاه‌ها