کد خبر : 2008478 | 22 اسفند 1402 ساعت 22:00 | 12K بازدید | 4 دیدگاه

الاتحاد با این نفرات در پی کامبک مقابل غول آسیا!

اسامی یازده بازیکن الاتحاد برای جدال برابر الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اعلام شد.

الاتحاد با این نفرات در پی کامبک مقابل غول آسیا!

به گزاش "ورزش سه"، سومین مسابقه از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امشب بین الهلال و الاتحاد برگزار می‌شود و ببرها امیدوار هستند تا به لطف میزبانی، بتوانند شکست دو بر صفر در بازی رفت را جبران کنند.

مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی الاتحاد، برای این بازی از عبدالله المعیوف در درون دروازه استفاده کرده است. سنگربان باتجربه سعودی که پس از چندین سال از الهلال جدا شد، امشب باز هم مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد.

احمد حجازی، کاپیتان مصری الاتحاد، امشب نیز در خط دفاعی بازی می‌کند و لوئیز فیلیپه نیز زوج او خواهد بود. فواز الصقور مدافع راست ببرها امشب در این بخش از زمین بازی می‌کند و در سمت چپ نیز شاهد حضور مدالله العلیان خواهیم بود.

گایاردو همچون همیشه از دو بازیکن میانی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند. در غیاب انگولو کانته محروم، فیصل الغامدی به همراه فابینیو بازیکنانی هستند که وظیفه تقابل با خط هافبک الهلال را برعهده خواهند داشت.

2000754

جلوتر از این دو نفر، شاهد حضور رومارینیو هستیم. مروان الصحفی به همراه احمد الغامدی نیز وینگرهای راست و چپ الاتحاد هستد و عبدالرزاق حمدالله نیز تک مهاجم الاتحاد است.

دیدگاه‌ها